zaterdag 23 maart 2013

Binnen en Buiten...Outside and Inside...

Buiten is het grijs en donker.
Het is werkelijk ijskoud!
Gevoels temperatuur -10 C
Er is een waarschuwing over de harde koude wind die over Nederland waait
dat deze onderkoeling kan veroorzaken
Het sneeuwt
En geen straaltje zonlicht
Outside it's grey and dark.
It's really ice cold!
The chill is -10 C
There's a warning about the strong cold wind that's blowing over Holland
that it can cause hypothermia
It's snowing.
And no ray of sunlight...





Binnen is het anders
Hier binnen schijnt de zon
Met één druk op een knopje is het heerlijk 21 graden.
En de rest van de Lente creëer ik zelf wel...
Inside it's different
Here inside the house the sun is shining
With one touch on a button it's a delicious 21 degrees
And the rest of Spring i will create myself...








...met het nieuwe boek van Selina Lake, oh, wat een fijne plaatjes.
Dit boek geeft me het ultieme Lente gevoel dat ik nu zo nodig heb!
...with the new book from Selina Lake, oh, what a great pictures.
This book gives me the ultimate Spring feeling that i need so much right now!







...met wat nieuwe projectjes...
...with some new projects...



...met werken aan mijn bontgekleurde shabby restjes deken...
...with working on my bright coloured shabby scrap blanket...



...met het afmaken van véél nieuwe kettingen...
(die vanavond aan mijn Etsy shop worden toegevoegd)
...with finishing a lot of new necklaces...
(which will be added to my Etsy shop tonight)





...en met aardbeien-chocolade laagjes taart ;-)
...and with strawberry-chocolate layered cake ;-)


Wat doen jullie om deze koude dagen door te komen?
Hoe halen jullie de Lente in huis?
Fijn weekend!
xx
What do you do to survive these cold days?
How do you bring Spring to your house?
Happy weekend!
xx





12 opmerkingen:

  1. Ik word helemaal blij van je deken! Het boek staat ook op mijn verlanglijstje, kan ik nóg verder dromen. Ik zit met die kou lekker aan tafel te fröbelen met m'n snail mail, kan ik zo lekker m'n ei in kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke plaatjes! Daar word ik wel blij van. We werden vanochtend wakker met de zon en hij probeert nu om er weer doorheen te komen. Weinig succes helaas. Ik zit lekker hakend op de bank met een mooi muziekje op de achtergrond.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die restjesdeken!!!!!!!!!!! Wat wordt die moooooooiii o o o ....! En die chocoladetaart ziet er ook zo lekker uit. Dat wordt voor jou straks met dat leuke boek op de bank onder je mooie dekentjes lekker van je chocoladetaart smullen. Bofkont! Lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij jou is het écht altijd lente, wat heerlijk toch ...
    Hier worden vlaggenlijnen gestikt, in de leukste frisse kleuren. En jouw restjesdeken brengt me ook op ideeën!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh gezellig weer bij jullie!! :-) Lente zit in je hoofd, niet in de temperatuur buiten (maar hier geloof ik zelf eigenlijk helemaal niks van.... ;-)). Goed weekend, geniet! Wij gaan zo gewoon aardbeien eten, alsof er niks aan de hand is!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er allemaal mooi uit! Ik kijk gewoon op jouw blog, dan wordt het vanzelf lente!!!
    En oh, het taartje!!! JUM!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb net mn nieuwe hobby kamer geverfd en fietsbanden opgepompt, voor straks als het lente wordt :) nu heerlijk rustig op de bank hartjes haken. Is je dochter weer beter?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben nog steeds niet begonnen met de lapjesdeken voor de nieuwe baby maar weet nu waarom, het moet niet zo worden als in mijn hoofd, maar zoals in dat van jouw, bedankt voor de ispiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waar haal jij toch die waanzinnig mooie stofjes vandaan? Koop,je die online? Of zijn het unieke vondsten?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne kleuren om naar te kijken terwijl de wind om het huis giert.
    Zelf pin ik mij helemaal suf op Pinterest om daar kleurige plaatjes te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heerlijk allemaal! Boek van Selina Lake ziet er weer mooi uit! Ik heb die 1e, zag dat deze alleen nog in het Engels is. Als hij in het Nederlands is ga ik em ook bestellen.
    Hoe ik deze kou doorkom? Heerlijk op de bank met een plaidje, m´n laptop en veeeeel thee!!
    Greetz, Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nou je brengt wel kleur aan in ieder geval.. En dat terwijl het ijs nog op de sloten ligt..
    Mooie dingetjes weer.

    BeantwoordenVerwijderen