maandag 11 maart 2013

...een gewone Maandagmorgen...just another Mondaymorning...

Tussen de was en stofzuigen door...drink ik mijn koffie...
In between the laundry and vacuuming...i drink my coffee...



...eet ik een broodje...
...i eat a sandwich...



...en pak ik bestellingen in, en dat is leuk om te doen!
Zoveel mensen die mijn kofferschatten leuk vinden, daar ben ik best
een beetje trots op...
...and i wrap up orders, which is so much fun!
So many people who like my suitcase treasures, i'm pretty proud of that...





Wat doe jij op deze Maandag?
fijne dag xx
What do you do on this Monday?
Have a nice day xx











17 opmerkingen:

  1. Wat zien die pakjes er vrolijk uit! Heerlijk zeg!
    Ik zit nu op school :-(

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alleen al zo'n pakje in je brievenbus vinden is al geweldig! Laat staan al die leuke dingen die er in zitten.

    Hopelijk ga ik je achterna dit jaar nog, met een leuk etsy winkeltje. Er wordt aan gewerkt achter de schermen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke pakjes! deze maandag doe ik niet zoveel (griep!) maar anders sta ik voor de klas ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier ook een ziek meisje van school gehaald...akelige griep!

      beterschap x

      Verwijderen
  4. Nou dat lust ik ook wel,koffie met koekjes en een lekker broodje,wat verpak je het leuk,als ik wat bestel,waardeer ik het enorm als het zo opgestuurd word en wat doe ik op maandag,een snail mail pakketje klaar maken en in mijn art-journal werken en nu even op de pc,dus niet veel haha,fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke foto's en broodje!! Lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellige foto's, en wat een leuke pakketjes.
    Deze maandag studeer ik wat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke pakjes, daar word iedereen toch blij van!
    Euh wat deed ik, heel lui met mijn jarige man een beetje op de bank hangen, beetje knuffelen, lezen, genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gezellig! bij mij was het werken, dan poetsen en nu bloggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een feestje bij jouw thuis, met al die mooie pakketjes. Ik heb gewerkt en samen met mn broer gekookt. Nu wat inspiratie zoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op deze maandag, werkte ik het huis door en ruimde hier en daar wat op, maakte een kleine wandeling en had wat regeldingetjes. En nu is het even blogleestijd, morgen maar weer wat freubelen.
    Enne je bent terecht trots op wat je maakt. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De foto's liegen niet het zijn al prachtige pakketjes om te zien!!!
    Ik ben vandaag druk geweest met de traktaties van Fien en vanmiddag gezellig op bezoek bij oma! Fijne avond x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig daar bij jou! Zou je geen tea room beginnen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Maartje, It was not Monday, but on Sunday I made a fairy coat out of sweaters. You can see it here. http://sherriesmuddlepuddle.blogspot.ca/2013/03/house-guests.html

    BeantwoordenVerwijderen