vrijdag 22 maart 2013

Flock folie pret...Flock foil fun...

En toen bestelde ik hier een stapeltje mooie kleuren flockfolie...
And then i ordered a pile of pretty coloured flock foil here...




...en dit is wat ik ermee deed (in plaatjes)...
...and this is what i did with it (in pictures)...



























...en zo kunnen alle kleren netjes op hun plek!
De kamer van de jongste twee Meisjes
die sinds kort samen op een kamer slapen
is nog nooit zo netjes geweest...

...and now all their clothes are stored properly!
The room of the youngest two Girls
who are sleeping together recently
have never been this tidy...

xx

34 opmerkingen:

  1. superleuk idee, ik heb zo een kast en een paar van die bakken voor het speelgoed, mss dat ik er op de buitenkant ook iets verwijzend naar het speelgoed op flok

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow, dit is toch weer zooooooooooooooooooo leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hier ook een heel setje flock klaar liggen maar durf op de een of andere manier nog niet hahaha. wat een leuk idee zeg! Lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk ... dus dat flock spul kan er zo op strijken ? ?

    Leuk idee ...

    Fijn weekend ... gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat een leuk idee zeg. Ik heb ook zo'n kast... Zo handig als je ook weet wat er in die bakken zit.... Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. this looks great!!!! and it's much more fun to tidy up for the kids this way, isn't it?
    feel free to have a look here where i've done similar stuff: http://www.dana-craft.ch/2012/03/etikette-bewahren.html
    regards, dana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ja! Geweldig spul! En handig bedacht zo. Staat erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooh wat een supertof en handig idee!! Die zal ik eens 'pinnen' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldig leuk gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!super idee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. this is such a clever idea, i love it! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk idee en ook niog mooi. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super cool voor jonge dametjes! Ziet er mooi uit!
    fijn weekend, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Grappig, ik deed een tijdje terug exact hetzelfde, grappig hoe je dan op eenzelfde idee kunt komen, had ook echt diezelfde bakken van de Ikea!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt waar?
      Ik ben tegenwoordig zó bang om iets te doen wat misschien
      iemand anders al heeft gedaan...
      Daarom google ik altijd allerlei trefwoorden die ermee te maken hebben en als ik dan niets vind kan ik met een gerust hart mijn bericht plaatsen...
      Ik ga meteen even kijken hoor...

      xx

      Verwijderen
    2. Begrijp helemaal wat je bedoeld hoor, zo zie je maar dat het ook heel goed mogelijk is onafhankelijk van elkaar op hetzelfde idee te komen, dat sommige dingen minder uniek zijn dan mensen denken. Maar die van jouw zijn wel anders hoor, hier de mijne: http://readkapke.blogspot.nl/2012/11/home-sweet-home.html

      Verwijderen
  14. Ziet er heel leuk uit zo. Zo kan het ook een feestje zijn om je kleren op te ruimen.
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superidee!!
    (vind het trouwens erg leuk dat je mij nu ook volgt, ik volg jouw blog al een tijd, vind hem echt helemaal geweldig!!!)

    Fijn weekend!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb de afgelopen week ook bij Noeks flock folie besteld. Ik ben er alleen nog niet aan toe gekomen om het te verwerken. Ik vind het ook wel spannend. Ging het makkelijk?
    Ik denk dat ik eerst een proef doe op een lapje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een proefje is verstandig! deed ik ook.
      Als je het voorzichtig doet, vooral het aftrekken van de folie, gaat het goed.
      Bij deze bakken kon ik niet aan de achterzijde strijken
      maar bij kleding kan dat wel, dan smelt het lijmlaagje véél beter!

      succes x

      Verwijderen
  17. Wat gezellig en heerlijk zo opgeruimd, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig! En dat je het zo netjes krijgt uitgeknipt!! Zou in mijn geval onbegonnen werk zijn.
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldig leuk idee!!! Eentje om te onthouden en te Pinnen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk idee!
    Heel handig die plaatjes :-)
    Ik werk hier ook graag met plaatjes voor de kindjes, zo heb ik foto's van het speelgoed op bakken gekleefd en dat geeft toch een enorme motivatie om op te ruimen ;-)
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Flockfolie... had er nog nooit van gehoord, maar het ziet er superleuk uit en ook nog eens erg nuttig!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke blog heb je toch! En dit is ook weer zo'n superidee! Ik ga je volgen...

    Fromfriedawithlove.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen