vrijdag 1 maart 2013

Hallo Maart!...Hello March!...

Weet je nog? vorig jaar september?
Dat ik jullie vroeg welke maand jullie het moeilijkst vonden?

Do you remember? last year September?
That i asked you what month you dislike the most?

Een aantal mensen vonden januari en februari toch wel moeilijk,
en die maanden leken toen nog zo ver weg...
Maar nu zijn ze om!
En maart is hier!
Oh, en wat is maart toch welkom in ons leven...want dan is De Lente zo dichtbij :-)
Enne, ik ben er zó klaar voor!!...

A few people said they disliked January and February the most,
and those months just seemed so far ahead back than...
But now they're over!
March is here!
Oh, March is so welcome in our lives...because Spring is getting closer :-)
And i'm so ready for it!!...





*vogeltjes *
*birds*


*frisse kleuren*
*bright colours*


*bloemetjes*
*flowers*




*stipjes*
*dots*





*fijne lapjes*
*fine fabrics*



*frisse haakkatoentjes*
*fresh crochet cotton*



*vrolijke jurk van King Louie*
*happy dress from King Louie*


Heb een mooi weekend
xx
Have a wonderful weekend
xx

28 opmerkingen:

  1. dat ziet er weer TE leuk TE gezellig TE mooi uit !! haha geweldig :-)

    fijn weekeinde
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaa, ik heb net dezelfde jurk gekocht! Ik heb ook zo'n zin in de lente..... Kom maar op met die zon!! X Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke kleuren en te gekke stipjes. I love dots! Je jurk is helemaal leuk, goed te combineren met ALLES! Fijn weekend. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Happy March to you too! I'm excited about having lots of fun things planned this month, including going to Paris! hopefully it will be warmer than last month too!
    http://ahandfulofhope.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke boel! Kom maar op met die lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke foto's weer, echt het lentegevoel! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik krijg helemaal zin in de lente als ik al jouw foto's zie!! BEDANKT!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk laat maar komen, en wat een leuke vogeltjes met die frisse kleurtjes, en dan nog iets wat een mooie ring heb je aan!

    Lieve groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Laat de lente maar doorkomen ja, jij maakt al een mooi begin! Die jurk is wel zó tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaaaa LENTE!!!!! Here we come!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb trouwens gelijk ook een King Louie jurkje besteld, mijn eerste!! Niet die van jou hoor, eentje in de uitverkoop! Ben benieuwd!

      Verwijderen
  11. Als dat de lente niet uit zijn tent lokt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. en ja, de crocussen zijn al zichtbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi. Heerlijke foto's! Ben je ook zo'n fan van king louie?! Hier nog een. Geweldige jurkjes en rokjes he!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heerlijke kleuren! kom lente, kom!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bij die vrolijke kleuren hoort ook echt de lente! Lieve groeten Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een vrolijkheid en wat een mooie kleuren!
    Jaaaah, de lente komt er aan!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben helemaal verliefd op je vogeltjes, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, ik weet niet meer hoe ik op je blog kwam maar wat een supervrolijke foto's!
    Ik heb een vraagje, wat voor haakgaren gebruik je op de 2e foto? Ik ben al heel lang op zoek naar dun haakgaren wat ook te vinden is in een andere kleur als wit!

    Groetjes, Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is Durable haak- en borduurkatoen, dunne garen.
      Te koop in verschillende webshops, via Etsy maar laatst kocht ik nog wat kleurtjes bij Pipoos.

      xx

      Verwijderen
  19. Ik ben ook zo klaar voor de lente... helemaal als ik deze vrolijke kleuren zie... fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb ook zin in kleur. Dat rood met wit gestipte vest zou mooi staan bij een aantal kledingstukken die ik al heb. Er zit geen label in, waar kun je die kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het vestje is meer oranje hoor...en is vrij dun.
      Niet de meest duurzame kwaliteit denk ik maar ik vond het wel lief voor het voorjaar om een paar keer over een jurkje te kunnen dragen.
      Het is van C&A via Wehkamp, 15 euro.
      (het labeltje kriebelde verschrikkelijk dus haalde ik het eruit)

      xx

      Verwijderen
  21. Wat ziet dit er weer super gezellig uit; voorjaar!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Happy March! We are still surrounded by winter here, but the lengthening days bring hope for the new season.

    BeantwoordenVerwijderen