dinsdag 19 maart 2013

Poor little girl and being crafty...

Ons kleinste Meisje is ziek.
Griep en och hemel wat zijn ze dan toch kwetsbaar.
Zo dicht mogelijk bij mama blijven, een koud doekje, Knorrie
en een warme deken maken het een beetje goed...
Our smallest Girl is feeling poorly.
Flu and oh my they are so vulnerable then.
Staying close to mama, a cold washcloth, Knorrie (the pig)
and a warm blanket makes it a little better...







Ik zou natuurlijk enorm kunnen gaan stressen omdat van mijn hele planning
niets meer komt.
Maar dat doe ik niet.
De belangrijke afspraken zeg ik af en ik besteed mijn tijd dan maar aan kleine
werkjes die ik kan doen naast mijn Meisje op de bank...
I could become very restless because i can't get my work done.
But i wont.  
I've cancelled the important things and i spend my time doing little crafty things
next to my Girl on the couch...

...beetje breien...
...some knitting...



...haarspeldjes voorraad maken voor een markt waar ik Mei sta...
...making a collection of hairpins for a market where i will be at in May...





...kleurige armbandjes maken voor mijn Etsy-shop...
...making colourful bracelets for my Etsy-shop...



Hopelijk voelt ze zich snel beter!
Fijne dag!
xx
Hopefully she's feeling better soon!
Have a good day!
xx






42 opmerkingen:

  1. Beterschap!
    En de warme deken is echt een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi there, Isn't it amazing how little people can really LOOK sick, with rosy cheeks, red lips and just being sleepy?!
    Hope she feels much better soon!!! At least you're getting some crafty time in!!!!
    Love
    AMarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap toegewenst!
    Enne lekker produktief ben je zo ook nog, elk nadeel heb z'n voordeel toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, ze ziet er echt ziek uit... maar toch ben je aardig aan het werk. Ik hoop dat ze snel weer beter wordt!
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. och erm, heel veel beterschap voor het kleine meisje, hopelijk voelt ze zich snel weer wat beter.
    En jij bent evengoed nog aardig productief zeg. 't Ziet er weer heerlijk fleurig uit wat je aan het maken bent. Laat de lente nu maar snel komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap voor de kleine meid.... (maar je bent er niet minder produktief om zeg.. jeetje, wat krijg jij veel gedaan)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat sneu voor je meiske, beterschap voor haar!! Liggend onder zo'n mooie deken wordt ze vast gauw weer beter!! En wat maak je mooie spulletjes!!!

    Lieve groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beterschapjes met de kleinste meid...
    Ach zijn die haarspeldjes met overigens leuke bloemetjes,
    en armbandjes en breiwerkje toch ook weer gedaan hihi

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahhhh beterschap!!!! Bij ons blijven ze maar in de verkoudheid hangen:-(!
    Idd als je je druk maakt word het alleen maar erger en zo ben je ook niet nutteloos!
    Succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Poor little lady, hope she gets better soon
    lovely bright colours to cheer you both up though
    http://ahandfulofhope.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook hier ligt een meisje met een washandje op haar hoofd vanwege de koorts en oogjes dicht naast me op de bank. Veel moederliefde schijnt het beste medicijn te zijn :-). beterschap en wat een leuke spulletjes zie ik ook, lIeve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beterschap! hopelijk is die stomme griep snel weer vertrokken!

    Enne je gemaakte dingen. Wauw!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. *smelt* wat een lieverd !! en je kan zien dat ze koorts heeft aaah zo zielig hey ! leuk dat knorrie er ook bij mag.. dochterlief van 25 had ook altijd een knorrie haha, nog wel hoor maar nu mag ie in een hoekje boven staan in haar eigen huissie.

    Zieke kindjes hebben extra aandacht nodig , beterschap ! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach arm meisje.... wel weer schitterende kleurige plaatjes! Veel beterschap en een dikke knuffel voor het zieke meiske!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Veel beterschap voor je kleine meid! Hopelijk helpen al die mooie kleurtjes een beetje, en vooral al die warme mamaliefde... Zieke kleintjes zijn toch altijd zo zielig he... Gelijk heb je dat je nu de andere dingetjes even opzij schuift om bij haar te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Get well wishes, all those wonderful colours have brightened my day :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beterschap voor je kleine meidje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Och zo sneu als ze ziek zijn, beterschap voor je kleine meid!
    Van je maaksels word ik echt heel vrolijk, op welke markt ga je staan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op een plaatselijke markt met Hemelvaart.
      Best gezellig hoor, hier in het dorp, maar niet héél
      erg hip.
      Moet mijn voorraad een beetje aanpassen.
      Leuke vrolijke spulletjes voor kleine prijsjes.

      x

      Verwijderen
  19. Wens je kleine meid veel beterschap!
    En die kleurrijke speldjes zijn echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Och je arme hummel! Gelukkig heeft ze een lieve mams :-) En jij vermaakt je wel, ook ik word zooooooooo vrolijk van al die fijne kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beterschap!


    Je hebt mij nu wel geïnspireerd tot het maken van een warme deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Och sneu zo'n ziek kipte.
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat rot dat je kleine meid ziek is, beterschap! Je hebt weer prachtige dingen gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Que colores más bonitos!!!
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ach ja zo zielig, ik zat onlangs een hele week zo met een kleine meid op de bank en nog altijd zijn we niet topfit, ben er wel klaar mee eigenlijk. Ik hoop echt dat het bij jullie niet zo lang duurt en dat ze snel weer lekker kan spelen (en de rest van de fam. buiten schot blijft...)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beterschap voor je kleine meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een klein fruitmandje van mij voor haar! :-)
    Beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beterschap! De koorts straalt van de foto af....

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh I hope the little lovely is all better soon ... Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh die lieverd........en dan die rooie wangetjes.....
    Is ze al ietsjes beter nu...?

    Sterkte en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Knap dat je je over kunt geven!
    Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Och zo naar,beterschap voor je kleine poppedijntje,wat een vrolijke dingetjes maak je,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Beterschap voor je kleinste meid. Ik zou stiekem wel zin hebben om even onder zo'n heerlijke kleurrijke deken te kruipen .... totdat de lente echt komt ...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Beterschap! En voor degenen die niet in de buurt van het marktje komen... kunnen de schuifjes ook op een andere manier aangeschaft worden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ná de markt zet ik alles in mijn Etsy shop!
      Ik moet nu echt een voorraad schatten maken voor de markt...
      een lege kraam staat ook zo raar...

      x

      Verwijderen
  35. Hoop dat dit kleine schatje inmiddels weer is opgeknapt! Wat leuk dat je op een markt gaat staan, dat wordt vast een erg gezellige en kleurrijke kraam.

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen