zaterdag 16 maart 2013

Weet je nog?...Do you remember?...

...dat ik deze ketting aan het maken was?
...that i was making this necklace?






Het begon met wat kraaltjes en vintage kant...
It started with some beads and vintage lace...






...en het is al een tijdje geleden dat ik er aan begon...
...and it has been a while since i started making it...



...maar nu is de ketting klaar...
...but now it's finished...










...ik maakte er zelfs nog één...
...i even made a second one...












...deze kettingen zijn beiden te koop in mijn Etsy shop...
...these necklaces are both for sale in my Etsy shop...

fijn weekend! xx
happy weekend! xx





21 opmerkingen:

  1. Mooi! Mooie kettingen en mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf, zo gaaf! Oh als ik toch het geld over zou hebben.... Echt super mooi gemaakt. ik ben verliefd! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je die mooi gemaakt....supertof :):):)

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit vooral die eerste , prachtig die kleuren op dat kant.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwwwwwww.... Nummer 2! Ik ga er nog even een nachtje over slapen, ik draag nooit kettingen, maar deze vind ik Wel heel bzonder

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn ware kunstwerlen geworden! mooi hoor, lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een bijzondere kettingen zijn dat geworden, heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat prachtig!!! Dat zijn vast vele uurtjes werk geweest... zó mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ijver! en wat een prachtig resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh my goodness...such JOY these are. YOu are so talented! I am getting so excited...I leave for Holland in 2 days! happy dance. xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi! De ben je vast snel kwijt (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  12. They are gorgeous!
    Liz @ Shortbread & Ginger

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi!
    De tweede ketting vind ik echt een hele mooie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn ze mooi geworden! Het kleurenpalet van de 2de vind ik het mooist. Echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer zo vernieuwend
    Zo jouw stijl
    en Zo prachtig

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn prachtig en beiden passen wel bij een outfit van mij. Mooi gedaan! groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen