zaterdag 9 maart 2013

What to do with all those scraps and leftovers?....



...wat zal ik toch eens doen met al die restjes stof?
Behalve fijne pakketjes maken voor in mijn Etsy-shop...

...What shall i do with all those scraps of fabric?
Except for making pretty scrap packages for my Etsy-shop...








Nog meer van deze maken?
Of van deze?
Wat doe ik met al die laatste, gekoesterde stukjes van mijn favoriete
stoffen die ik niet weg wil doen omdat ik eraan gehecht ben?
En met die ooit-aan-begonnen-maar-nooit-afgemaakte-en-het-wordt-
ook-niet-meer-afgemaakt lappen en patchwork resten?...
Make more of these?
Or these?
What to do with all those last, cherised scraps of my favorite fabrics
which i love so much and i don't want to get rid of?
And those once-started-with-it-but-never-finished-and-never-will-be-
finished pieces of fabric and patchwork?...












Het wordt een deken!
Een heerlijke kleurrijke restjes zomerdeken
Ik ben er al aan begonnen
en hopelijk kan ik het resultaat snel laten zien
het is echt weer om een deken te maken
-koud, nat, donker-
It's gonna be a blanket!
A nice colourful scrappy summer blanket
i already start making it
and hopefully i can show you the result soon
It's the perfect weather to make a blanket
- cold, wet, dark-

ik wens jullie een mooi weekend!
enne...wat maken jullie dit weekend?
xx
I wish you all a beautiful weekend!
and...what will you be making this weekend?
xx







26 opmerkingen:

  1. That blanket is going to be fab!!
    I am making foxes, raccoons, cats and badgers today and vintage shopping tomorrow (mothers day treat).
    Have a lovely weekend Maartje.
    Emma x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat wordt dat een kleurrijke deken! Heel mooi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi gaat die deken worden! Ik moet nog wat tasjes maken, een kroon en een slinger en eigenlijk nog 2 poefs maar ik vrees dat die nog even moeten wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zo al die kleurtjes als dekentje. Ik ga dit weekend op stoffenjacht, toevallig ook om een dekentje te maken. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige stofjes,ik vind het zo jammer dat ik niet met een naaimachine overweg kan,zo knap dat jij zulke mooie dingen kunt maken,ben benieuwd naar je deken als het af is,fijne zaterdag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk deken zal dat worden. Mooie kleuren. Het is inderdaad weer om binnen te zitten achter de naaimachine. Op die manier is je deken lekker snel af...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er prachtig uit! Heerlijk als die kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wow dat gaat een prachtige deken worden! Heel veel plezier ermee. Ik ben lekker op de bank aan het kaarten maken (oude ansichtkaarten recyclen met pagina's uit een kinderboek en daarop dan weer oude postzegels en stickers) en denkelijk dadelijk ook nog wat stempels maken...okay nu effe lekker snuffelen op een paar blogs, maar ga er weer vandoor...zoefff. Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat gaat een leukertje worden! Hmmm, stofjes heb ik; zal ik ook? Ik krijg er door jou foto's wel zin in...
    Groetjes Janine
    (by the way: zie de give-away op mijn blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig zo'n deken, ben benieuwd naar het resultaat. Zo knap als je zo handig bent. FIjn weekend, lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  11. It looks awesome both the samples and the blanket :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik maak magneetletters met mijn restjes stof. Leuk als geboortecadeau.
    Maar ik word ook vrolijk van je krans, dus dat is een kansmaker voor de volgende lading overschotjes! Bedankt voor de tips!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super stofjes! Ik ben jaloers :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een rijk gevoel zal dat zijn, al die mooie stofjes. Ik ben erg benieuwd naar de deken die je ervan maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I love the mix of fabrics and colours - gorgeous! I'm going to be finishing off a crochet baby blanket this weekend, hopefully!
    Liz @ Shortbread & Ginger

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, dat wordt heel mooi een lapjesdeken met al die frisse gezellige kleurtjes, lekker vrolijk wordt ik ervan beter dan dat weer van vandaag!!!

    Lieve groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat prachtig toch.... zoveel zonnigheid van een beetje stof... Ik kan bijna niet wachten op het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik dacht al.... jij weet echt wel raad met je restjes. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. So bright and cheerful, can't wait to see what it ends up looking like!
    http://ahandfulofhope.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij wordt prachtig, vrolijk en lekker zomers, dat zien we nu al. Veel plezier met maken, benieuwd naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een goed idee! Ik heb ook nog heel veel kleine lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. such pretty colours and it makes me think of sunshine and summer, on a cold grey wintery day,it has cheered me up! thank you! think I am tidying the house and sorting out piles tomorrow - a mother's day treat!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. goed idee! het zo ook goed functioneren als een kleurrijke picknickkleedje:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Love all these fabrics together....such a pretty blanket you will have. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi mooi mooi....dat wordt vast een fijne zomer!
    Ik maakte een cadeautjes doosje voor een bijna 8 jarige Rover.....en ik maakte een begin aan een streepjesbroek voor dochterlief!
    xxSas

    BeantwoordenVerwijderen