woensdag 17 april 2013

A bit of shopping #11...

Toen ik vanmorgen tijdens een wandeling langs de plantjesboer
kwam moest ik toch even kijken of hij wat moois had
(de plantenboer heeft áltijd wel iets moois)
Maar omdat ik aan de wandel was en dus zou moeten sjouwen moest
ik mezelf beheersen.
Deze kleine vrienden kon ik toch echt niet weerstaan...

When i was passing by the flowerman this morning during my walk
i just had to see if  he might have something nice.
( the flower man always has something nice)
But because i was walking and i had to carry it i had to control myself
I couldn't resist these little fellows though...









Fijne Dag!
en vergeet mij niet
xx
Happy Day!
and forget me not
xx

14 opmerkingen:

  1. Fresh flowers are always so lovely and these little petite beauties are wonderful! Hope you have a great day too!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaaah.... wat een heerlijke frisse kleuren....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, hoor! Die vergeet-me-nietjes komen hier ieder jaar in steeds grotere aantallen piepen! En ook de viooltjes zaaien zich spontaan uit. Eens je ze in de tuin hebt, blijven ze ook. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Daar ga je veel geniet van hebben deze zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh heerlijk die vergeetmijnietjes, volgens mij zie ik ze hier alweer boven de grond piepen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi There, I understand completely!!! Nobody would be able to resist those little beauties!!!!
    Love
    AMarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier witte vergeet me nietjes! Zulke schattige bloemetjes! Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk voorjaar!!!

    Erg leuk en mooie foto´s!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige bloemen. Daar wordt je helemaal vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie bloemen! Instant-lentegevoel!!

    BeantwoordenVerwijderen