woensdag 24 april 2013

A bit of shopping #12...

...ik shopte nog es wat...
Deze geweldige dekbedhoes met knal neon gekleurde bloemetjes
en neon roze biesje
Ik weet hier wel weer een projectje mee
want beddegoed genoeg
maar mooie stof nooit...

...i did some shopping lately...
This great duvet cover with tiny bright neon coloured flowers
and neon pink galloon
I have planned a nice project with this
because i have enough bed textile
but never enough of pretty fabrics...




...ook deze met vogeltjes nam ik mee
voor op de kamer van de Meisjes
misschien maak ik er kussens van
of een hoes voor de nieuwe, oude houten bank...

...i also bought this one with birds
for the Girls room
maybe i'll make some pillows of it
or a cover for the new, old wooden bench...




...mooie stempels
(een koffer!)
hier ben ik blij mee...

...beautiful stamps
(a suitcase!)
i'm so happy with these...






...nieuwe melamine bordjes
die kunnen wel tegen een stootje
heerlijk printje
fris kleurtje...

...new melamine plates
these can handle a lot
pretty pattern
fresh colour...



...zoete voor mijn voeten...
...sweet for my feet...




...en voor mijn jongste...
...and for my little one...


...neon roze met stipjes...aahhhh!
...neon pink with dots...aahhhh!



xx



22 opmerkingen:

  1. Leuke aankopen heb je gedaan en met een aantal ervan gaat vast weer iets moois gefreubeld worden...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat veel leuks heb je gekocht. Waar komen de bordjes vandaan? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg!! Dat vogeltjesdekbed is hier ook van de partij.. 2x zelfs ;-)
    1 voor op het bed van mijn meisje en de ander in mijn kast voor vast ooit een leuk projectje!
    Die schoenen trouwens, zo cooooooool!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi. Waar heb je die vogeltjes dekbed vandaan? Zo leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hello! such lovely colourful finds! mezz

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Happy and colourful as always over here sweet Maartje I love it all ( but especially your little neon flower fabric) xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooh, jaloers op je dekbedden! Maar echt jaloers op je puma's!!!! Ik word er helemaal vrolijk van, van al dat moois!
    Lieve groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sodeknetters, wat een geweldig stofje de bovenste ! En de rest is natuurlijk ook heerlijk kleurrijk, fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuke stofjes zeg! En verder heb je ook leuke dingen geshopt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. allemaal hollen naar de HEMA!! hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke aankopen zeg! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zijn héle vrolijk aankopen. Geniet er van!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijke kleurtjes zeg!!!
    Kocht je de bovenste dekbedhoes ook bij Hema???
    (hier namelijk nog niet genoeg dekbedhoezen ;)
    Liefs Theetje...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OOhh die bordjes heb ik zeker al 4 x in mijn handen gehad..ze passen zo heerlijk bij al mijn caravan spulletjes.! Heerlijke stofjes ook, bloemen dekbed ook van de Hema? En je rose Puma's zijn Top! Lekker weekend en mei-vakantie..XMir

    BeantwoordenVerwijderen