dinsdag 2 april 2013

Celebrating Easter on the beach...

...het was ijskoud in het zalige Zeeland.
Maar het was wel fijn! en mooi!
Het is altijd genieten want het voelt als thuiskomen...
...it was ice cold in the delicious Zeeland.
But it was so nice! and beautiful!
We always enjoy this place because it feels like coming home...







...samen met 'oma' op ons geheime plekje in de duinen...
...together with 'granny' on our secret spot in the dunes...














En nu nog een dagje bijkomen, uitpakken, wasjes draaien.
De Meisjes zijn nog vrij.
En de zon? die schijnt!
And for now we will slowly find back our rythm, unpack and do some 
laundry.
The Girls have an extra day off school.
And the sun? is shining!




Fijne Dinsdag!
xx
Have a happy Tuesday!
xx





18 opmerkingen:

  1. Genieten dus. En inderdaad de zon schijnt. Geniet er maar weer van.X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk even uitwaaien op het strand.
    Ik zag dat je op de Yvestown Fair staat dit jaar. Wat ontzettend leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, dat ziet er heerlijk uit zeg! Ik zal toch Manlief eens moeten porren voor een uitstapje naar zee met Meis en Kleine Man. Misschien een overnachting in een B&B of zo. Om op een dag heen en terug te rijden vanuit Limburg is voor de kinderen misschien toch wat veel in de auto hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk om zo weer even thuis te zijn in Zeeland...en dan die mooie kiekjes op het strand, en dan die geheime plek in de duinen wat spannend als je dat zo leest hihi

    Lieve groetjes :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke foto's... Hier zijn mijn kids ook nog een dagje vrij... en ik ook ^_^... nog heerlijk even relaxen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd genieten, zo aan zee! De kleuren van de zee, het strand en de duinen, onder het door wolken gefilterde zonlicht... Héérlijk! :-) Liefs Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohjah heerlijk he?? gelukkig prijs ik me dat wij zo dicht bij zee wonen(2km) :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ow dat ziet eruit als uitwaaien ! Fijn dat het leuk was. Geniet van vandaag, Christian is ook nog vrij. Helaas moet Laura wél naar school, die is vrijdag een dagje vrij. Kan ik mooi m'n aandacht verdelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat klinkt als een heerlijk weekend! Een fijne dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What gorgeous pictures ... I love the seaside in this type of weather ... Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HEERLIJK...die foto's...heerlijke tijden met je gezin, wat wil je nog meer?
    Succes met de nasleep en geniet van de zon (ik heb de hele morgen gewandeld met mijn meiden....zoveel mogelijk zonneschijn op m'n huid :)
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. It looks beautiful. Our day at the beach was just too cold - we gave up and went home!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zeeland is zo heerlijk! Lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooooooooh, wat een heerlijke foto's! Dat ziet er uit als de hemel! (schreef ze lichtelijk jaloers... Ik hou van de zee!) Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi There, What a wonderful spot but it looks really really cold!!! Hope you had a nice steamy mug of hot chocolate when you got back!!!
    Love
    AMarie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lekker warm ingepakt! Mooie foto's, ik wacht op de echte lente voor ik een dagje naar het strand ga.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige foto's! Heerlijk he dat uitwaaien aan het strand. Met een moeder op Texel ben ik ook regelmatig aan zee te vinden. Zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh Marrta, you are such a tease. When you let us ask one question, a while back, I asked to see a picture of you. And now you have revealed a little bit of your self in the shadow picture. So mysterious.

    BeantwoordenVerwijderen