vrijdag 5 april 2013

Een echte Besjes...A real Besjes...

Kijk nou eens hoe leuk!...
Look how cute this is!...





Dit beursje maakte ik met een superhandig DIY pakketje...
I made this pouch with a super handy Diy kit...



...dat ik bestelde bij Else...
...that i purchased from Else...



...wil je ook zo'n lief beursje maken? kijk dan hier
...do you want to make such a sweet pouch yourself? take a peek here



In dit DIY pakketje zit een bijpassend zakspiegeltje en alles wat je nodig hebt
om een echte Besjes te maken!
This DIY kit includes a matching handpocket mirror and everything you need
to make a real Besjes!






Fijne dag!
xx
Have a happy day!
xx





En kijk, zij maakte er ook eentje!
And look, she made one too!












14 opmerkingen:

  1. heel mooi ! ik heb er gelijk ook 2 besteld ( voor mezelf en als kadootje ) maar jij hebt er wel de allermooiste stofje uitgekozen ! merci voor de tip !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, leuk zijn ze hè. Ik ben ook zó'n fan!! Ik heb zojuist Else geholpen met webteksten en SEO voor haar webshop, dan heb ik toch echt wel even het leukste beroep ter wereld hoor!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk ik weet daar wel iets mee, ik ga direct kijken :))

    Dank U voor het delen.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig ! Ik had ze al gezien bij Besjes maar vraag me dan af of dat niet moeilijk is om te maken. Ziet er zoooooooo leuk uit, zooooooooo'n mooi stofje !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit stofje is ook zo leuk! Hij is heel leuk geworden!
    Leuk om te maken he, ik genoot er echt van en het smaakt naar meer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankje!!
    Wat is het mooi geworden zeg!!
    Veel plezier ervan!
    xx
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend mooi gedaan en ook zo leuk met dat bijpassende spiegeltje! Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er leuk uit, toch fijn als je zo handig bent ;) Fijn dat jullie hebben genoten in Zeeland.

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen