zondag 7 april 2013

Een mooie Zondag...A lovely Sunday...

...en zo begon onze Zondag...
...and this is how our Sunday started...



 ...we deden rustig aan.
De Meisjes kleurend en tekenend aan tafel
in pyjama
Ik zat erbij met een kop koffie
werken aan nieuwe vlaggetjes slingers...
...we were doing easy.
The Girls colouring and drawing at the table
in pyjamas
I sat with them with a cup of coffee
working on some new bunting flags garlands...








De blauwe lucht en zon lokte ons naar buiten...
The clear blue sky and sun lured us outside...



...en terwijl de Meisjes onze zandbak
waar nooit meer iemand in speelt
omtoverde tot een mini tuintje met het overgebleven mos...
...and while the Girls turned our sandpit
which no one ever plays in anymore
turned into a mini garden with the leftovers of moss...









...kreeg ik zin in vrolijke kleuren...
...i felt like bright colours...






...werkte ik aan van alles en nog wat
voor mijn Etsy shop
mijzelf
en een markt...
...i worked on all kinds of things
for my Etsy-shop
myself
and a market...










...ik genoot van een goed glas wijn zittend in de zon...
(oh, het leven is goed)
...i enjoyed a good glass of wine while sitting in the sun...
(oh my, life is good)



...en nam ik de tijd de beste lasagne aller tijden te maken.
...and took time to make the best lasagna ever.



Hopelijk had je net zo'n fijne Zondag als wij!
xx
I hope you had such a nice Sunday like we had!
xx



15 opmerkingen:

  1. Mijn zondag was heel fijn, maar als afsluiter deze heerlijke vrolijke foto's maakt mijn dag helemaal goed! Wat ben je weer veel moois aan het maken, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my! How is it possible to make all that in ONE day. You must have super powers!!! Darling hair clips, wonderful quilt ( I am so inspired to make one for myself with my left over scraps...). You are super productive... Makes my accomplishments of the day look like a drop in the ocean. Lovely post.
    Annette
    My Rose Valley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige foto's en wat ben je toch heerlijk creatief!

    liefs
    samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ergens krijg ik het idee dat jouw dagen langer zijn dan de mijne???? Fijne spulletjes (mooie stoffen gebruik je!) werkte je aan en jouw meiden zijn ook al zo creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sluit me helemaal aan bij Annette, wauw!! ;) Zoveel moois, het was een heerlijke zondag zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke dag was het zeker, en wat heb je weer heerlijke kleurtjes liggen en mooie spulletjes gemaakt...ik ga nu ook een swap maken moet echt weg morgen maar vandaag helaas de hele stoep in moeten vegen dat moest ook gebeuren...tja nou snel aan de gang :))

    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier ook een heerlijke zonnige zondag. Met een uitstapje naar de aardbeien kas, omdat het 'Kom in de Kas' weekend was. En de was buiten aan de waslijn.
    Mooie foto's heb je weer, en de tuin van de meiden is absoluut fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke fleurige foto's toch weer! Hier was het ook een niets-aan-de-hand-luie-knutsel=frutsel dag. Morgen ga ik weer verder aan m'n deken, daar heb ik ruimte bij nodig (en geen springende kids).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb jij een hoop gedaan vandaag! Om te smullen die foto's van jou, lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk en wat heb jij veel gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De dag begon hier wat mistig, maar gelukkig kwam al snel de zon tevoorschijn! Jullie hebben er een gezellige en creatieve dag van gemaakt. Wij hebben een gezellige middag bij vrienden doorgebracht.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Looks like a pretty perfect day!
    I love seeing blue skies, it makes everything feel brighter and more fun. The little garden your girls made is amazing! I really like the giraffe lining up with the farm animals
    http://ahandfulofhope.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig idee, die mini-moestuin!!! Da's nog eens een ideetje voor in onze eigen tuin! Die pin ik meteen :-)
    En amai, wat een heerlijk creatieve dag heb jij achter de rug seg!

    Karolien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi There, What a lovely day you had!!! Love the bunting!!!!
    Love
    AMarie

    BeantwoordenVerwijderen