maandag 22 april 2013

Een Zondagmiddag in Amsterdam...A Sunday afternoon in Amsterdam...

Met de trein naar Amsterdam...naar het boeken feestje van Ingrid...
In één van mijn favoriete buurten van de stad, de Pijp, in de mooie winkel van Jane.
Ik heb echt genoten met leuke mensen in een gezellige sfeer van heerlijke taart
en natuurlijk Het boek.
Kringloop Geluk is echt een geweldig mooi en kleurig boek, ik word er erg blij van!

To Amsterdam by train...to the bookparty of Ingrid...
In one of my favorite areas of Amsterdam, de Pijp, in Jane's beautiful store.
Together with other lovely people i enjoyed delicious cake and of course The book
in a happy atmosphere.
Kringloop Geluk (Thrift Happiness) is a great, colourful book, it makes me very happy!







Het boek Kringloop Geluk is echt een aanrader
Zou je het wel willen bestellen?
Hier is verkrijgbaar
of ga naar de boekenwikel voor een exemplaar

The book Kringloop Geluk is a real musthave
Do you want to buy it?
It's available here
or go to your local bookstore


xx



12 opmerkingen:

  1. wauw!! Wat gaaf allemaal!!
    En je hebt gelijk........
    Het boek is HELEMAAL Ge-wel-dig!!!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er gezellig uit, ik heb het boek ook gekocht echt super!
    Leuk kopje zeg!
    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk boek he? Leuk kopje heb je ook uitgekozen bij haar. Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het boek hier ook liggen. En inderdaad, echt om helemaal vrolijk van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om er nu een echt gezicht bij te hebben, Maartje. Ik vond het erg gezellig met je gisteren. Wie weet zien we elkaar nog eens, misschien schrijf jij wel een boek. Je foto's zijn er prachtig genoeg voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat ik je weer even gesproken heb!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o , ik was er ook en ik maar denken dat ik niemand kon..............X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik was er ook en heb genoten. ik heb je vast gezien, maar ik heb geen idee hoe je eruit ziet...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Was leuk je te ontmoeten! Ik vond het ook zo'n gezellige middag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb een aantal posten gemist, ga snel bij lezen en genieten van je vrolijke foto's!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig blog heb je zeg.

    BeantwoordenVerwijderen