donderdag 25 april 2013

Ik ben even weg...i'm off for a little while...

Twee weken Meivakantie.
Heerlijk.
De eerste week is mijn Lief ook vrij dus gaan wij genieten van wat
tijd samen, leuke dingen doen én feest vieren met vrienden...
De tweede week heb ik mijn handen vol aan de Meisjes, een markt
hier in het dorp en een heleboel andere klusjes de ik moet wil doen...
Two weeks of May holiday.
So nice.
My Love will be off work the first week so we're gonna enjoy
some time together, do nice things and celebrate a party with loved ones...
The second week will be a busy one alone with the Girls, doing a market and
all the other things i have to want to do...






Die gekke oude koffer gaat dus dicht en gaat weer open als ik terug
ben ongeveer 10 Mei...
That silly old suitcase will be closed till i'm back around May 10th...


Ik wens iedereen fijne weken toe, wat je ook gaat doen.
Veel plezier, maak er iets moois van, wees lief voor elkaar en
ontspan!   xx
I wish you all happy weeks, whatever you are planning to do.
Have fun, make it pretty, be kind to eachother and keep calm!   xx


20 opmerkingen:

  1. Have a lovely time with your family, enjoy, enjoy, enjoy! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van je vakantie! Tot later x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie toegewenst!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I too am off for a little break. Really looking forward to it. Enjoy your holiday and your time with your loved ones.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet maar lekker, ik zal alvast een zonnetje voor je (en voor iedereen) bestellen!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi There, Enjoy your holiday come back soon!!! Can't wait for your suitcase to open again!!!
    Love
    AMarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne vakantie gewenst en veel succes met alles wat je wil en moet doen-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne vakantie. Geniet van je gezinnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet van alles!!!
    Veel plezier!!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wishing you a really lovely holiday ... Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne vakantie; geniet ervan! Wij gaan ook even in de relax-modus...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen