zaterdag 6 april 2013

Jar of Happiness!...

Ik hou niet zo van kamerplanten in een gewone pot.
En op voorjaarsbolletjes ben ik nu wel uitgekeken.
(dat Voorjaar komt toch niet)
Behalve bloemen op de tafel
altijd goed
wil ik ook iets op de vensterbank
I don't like ordinary house plants very much.
And i'm tired of those Spring bulbs by now
(Spring is just not coming)
Except for flowers on my table
always good
i want something pretty on in my windowsill

Dus toen ik dit idee zag...werd ik erg blij!
Perfect.
En ik had nog wel wat potten over van een vorig project.
Dit is wat ik deed...
So when is saw this idea...it made me very happy!
Perfect.
And i had some jars left from a recent project.
This is what i did...


















Fijn weekend!!
xx
Have a happy weekend!!
xx


14 opmerkingen:

  1. leuk! Wat voor potten zijn het? zijn het hele kleine plantjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kleine plantjes (Fittonia) in grote potten waar Amsterdammers en augurken in
      hebben gezeten.
      Ik heb deze gekregen van een de plaatselijke slager en snackbar.

      X

      Verwijderen
  2. Erg leuk! Was ook benieuwd naar de grote van de potten. Ik ga em pinnen! Oh en 't is hier in Friesland trouwens hartstikke voorjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er fris en fruitig uit! lieve groeten Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful miniature gardens. So cute, just right for fairies to visit. Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, hé! Ik heb in december ook zo'n potten gemaakt voor het kerstmarktje bij mijn zoontje op school. Mos uit de tuin, bolletjes (hyacinten, blauwe druifjes ...) erin, plastic hertje erbij, lintje er rond. Helemaal kerstproof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!! Goed idee! En gaaf ook dat je er meer naast elkaar hebt!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So lovely ... and a welcome change from spring bulbs ... Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi There, Nice!!! Very,very nice!!!! A wonderful idea to brighten up a kitchen or bathroom windowsill!!!
    Love
    AMarie

    BeantwoordenVerwijderen