vrijdag 19 april 2013

Just some pics from around here...


...tulpen op tafel in de ochtendzon...
...tulips on the table in the morning sunlight...






...stapeltje blijdschap...
...pile of happiness...





...mooi weer dus iedereen mag naar buiten...
...pretty weather so everyone may go outside...



...fris en schoongewassen doekjes in de kast...
...freshly laundred cloths on the shelf...


...lief haakje voor mooie theedoek...
...cute hook for pretty teatowel...


...moois maken voor een markt...
...making pretty things for a market...



...perfect kistje voor mijn kaarsen...
...perfect casket for my candles...


...kip (peper) en haan (zout)...
...chicken (pepper) and rooster (salt)...


...van restjes uit de koelkast en vriezer...
...turning leftovers from fridge and freezer...


...een heerlijk bordje-voor-één maken!...
...into a delicious meal-for-one!...


...in het zonnetje zitten achter het raam...
(want er waaide een koude wind)
...sitting in the sun behind the window...
(there was a cold wind blowing outside)


...frisse witlof salade voor bij de frietjes en kipspiesjes...
...fresh chicory salad to eat with fries and chicken skewers...


...mmmmmm!...
...yummiii!...



Fijn weekend allemaal!
tot maandag
xx
Happy weekend to you all!
see you next Monday
xx

18 opmerkingen:

  1. Lovely, such nice bright colours and a lot of joy. I really like your food pictures with the ingredients and the finished product
    http://ahandfulofhope.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar koop je die leuke plastic (denk ik) roosjes om sieraden mee te maken? Ik vind ze erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn gemaakt van resin (soort kunststof)
      Ik koop ze via Etsy bij verschillende shops...net wat ik
      mooi vind...

      x

      Verwijderen
  3. Ik word helemaal blij van die foto's met stofjes, bloemetjes en heerlijk eten. pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezelligheid weer allemaal. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan je mij alstublieieieieieft zeggen waar je mooie stofjes vandaan komen? Ik vind er nergens zulke mooie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze vraag krijg ik héél vaak maar ik weet niet meer van alle stoffen
      waar ze oorspronkelijk vandaan komen...echt!
      Ik heb zóveel verzameld in alle jaren en ja, uit die koffer komt veel ;-)
      Verder koop ik af en toe wat op Etsy maar ook
      wel eens op Marktplaats of ik krijg lapjes.
      Het is maar net wat je wilt...gewoon een beetje zoeken op het web!
      Er zijn veel leuke webshops hoor.
      x

      Verwijderen
  6. Wat een heerlijk vrolijke foto's! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er allemaal zo tof en gezellig uit, en helemaal in de lente-stemming! Ook voor jullie een zalig en hopelijk zonnig gezellig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mmm...heerlijk gezellige plaatjes! Fijn Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een kleurrijke plaatjes weer! En dat bakje voor de kaarsen.. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hééérlijke plaatjes!! En wat een leuk lakentje in die hele toffe poppenwagen!!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijke kleurtjes. Daar wordt een mens toch ook helemaal blij van. Geweldig! Fijn weekend nog verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wanneer ik bij jou op je blog kom kijken is het een en al herkenning. Wij hebben zoveel dezelfde spulletjes. Tot het jurkje (ik heb rood met witte stippen), de kaarsen (Dille & Kamille?) en sommige stofjes aantoe :-)

    Mooie speldjes en knoopjes trouwens!

    Fijn weekend,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Everything is so pretty....I love your pile of candles...it is very hard to find lovely bright coloured candles here....I would so treasure that box!
    Such a beautiful life you have. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijne vrijdag foto's, hoop dat je weekend net zo fijn was :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. i love love love your photos :) x

    BeantwoordenVerwijderen