dinsdag 16 april 2013

Meer kofferschatten...More suitcase treasures...

...ik blijf mijn Etsy-shop aanvullen met nieuwe kofferschatten...
...i'll keep adding new suitcase treasures to my Etsy shop...









fijne dag!
xx
have a nice day!
xx

Zou je best een kofferschat willen kopen?
Woon je in Nederland?
En heb je geen PayPal account?
geen nood!
Vanaf nu kun je ook voor 'andere betaal optie' kiezen
dan neem ik zsm contact met je op en kun je betalen
via bank overschrijving.
Je kunt me natuurlijk ook altijd mailen over een aankoop.

Do you want to purchase a suitcase treasure?
Do you live in the Netherlands?
And you don't have a PayPal account?
don't worry!
From now on you can choose for the option 'other payment'
then i will contact you as soon as possible
and you can pay by bank transfer.
You can also email me about a purchase


2 opmerkingen:

  1. Wat maak je toch weer heel veel leuks! En ook jou foto´s vind ik prachtig!

    Ik ga eens even neuzen op jou Etsy Shop!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie koffer-schatten weer, met die heerlijke vrolijke kleurtjes :))

    BeantwoordenVerwijderen