dinsdag 16 april 2013

Van Koningin naar Koning-weggever...From Queen to King-give away...

Omdat wij eind April een feestje gaan vieren.
Omdat de Koningin dan aftreedt en wij een Koning krijgen.
Omdat ik zin heb om iets weg te geven...
Because we are celebrating a party in the end of April.
Because our Queen is resigning then and we will get a King.
Because i feel like giving something away...



Een feestelijk verrassings pakketje gevuld met rood-wit-blauw
en oranje...
A party surprise package filled with red-white-blue
and orange...







Je mag kiezen voor verrassingspakketje 1 of 2...
You can choose surprise package 1 or 2...

 *1*

*2*


...waarin lieve speldjes, een klein stoffen kransje en meer goodies zitten...
...which will contain cute hairpins, a little fabric wreath and lots of more goodies...








...meedoen kan tot 24 april.
Laat een reactie achter en zeg het voort als je wilt.
Succes!
...you can join till April 24
Just leave a comment and spread the word if you like.
Succes! 



98 opmerkingen:

  1. oooh wauw!!!
    Ik doe graag mee, wat leuk!!
    Ik zou gaan voor pakketje 1...lekkere felle kleuren! Ben ik mooi versierd op de dag dat we een Koning krijgen én dat mijn manneke 6 wordt:)
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ps...er staat een link op mijn blog....xx

      Verwijderen
  2. Wat een leuke weggevers, ik doe graag mee voor pakket twee. Dat wordt een feestelijke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk en vooral die speldjes komen goed van pas mijn dochter en mij natuurlijk in ons haar hihi, dus ik ga graag een gokje wagen. En dan graag setje 1 :))
    Veel plezier met de voorpret haha en succes met deze giveaway...

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke pakketjes! Ik doe graag mee voor pakketje nummer.... 2
    Wordt mijn dochter helemaal blij van, zulke speldjes!
    Ik zeg het voort...

    Groetjes, Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heee, dat is leuk! Ja, ik doe graag mee voor pakketje 1, felle kleurtjes zijn mijn ding;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOO leuk,ik vind je koffer-schatten van je vorige blogbericht al zo Prachtig, ik wil wel een gokje wacht en ga dan voor pakje 2
    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat enorm leuk zeg! Ik doe graag mee voor pakketje 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bedoel ik hou van verassingen!!! Dus ik doe heel graag mee voor pakje 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mag ik meedoen voor pakketje 2, ziet er nu al leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oohh toppie!! Pakketje 1 vind ik prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pakketje 2 ziet er heel leuk uit! Mooie foto's ook weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk!! ik doe graag mee voor pakje 2!
    Ik heb zelf ook nog een give away lopen op
    mamakaatje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Pakketje 1. Hoop hoop dat ik win! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik doe graag mee voor pakketje 1
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gaaf!, Ik ding graag mee naar het leuke pakketje nr 1

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohh wat leuk allemaal weer..
    ik doe graag mee met pakketje 2...

    groetjes linda Kruijer
    studiokeesengrietje@blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is a verry happy and colourful giveaway!!!!
    I enter for surprise package 1, please!
    thank you, xxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk! Ook ik doe graag mee, ik ga voor pakketje 1.

    Groetjes Ellen J.
    http://ellencreatief.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super zeg... Ik kan niet niet kiezen hoor... Nou ja, stiekum misschien dan toch maar nr 2.... Maar met 1 zou ik net o blij zijn hihihih

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O wat een gezelligheid! Wat leuk als ik dat zou kunnen winnen zo'n feestelijk pakketje (nr 1 met oranje natuurlijk ;-)), hebben we toch een beetje het gevoel dat we erbij zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ook ik waag graag een kans ..pakketje 1..

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat ziet dat er weer leuk uit! Moeilijk kiezen hoor, ik vind ze beide erg mooi. Nummer 1 zou naar mijn dochter gaan, nummer 2 is meer voor mijzelf.
    (Sinds kort volg ik je niet meer 'anoniem')

    BeantwoordenVerwijderen
  24. O wat gaaf. Ik doe dan ook graag mee voor pakketje nummer 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk, leuk, leuk! Ik doe graag mee voor pakketje 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi, Leuk idee!
    Ik ga voor pakketje nummer 1.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leukkk!! Ik doe graag mee voor nummer 1

    BeantwoordenVerwijderen
  28. I love surprises!! so if I'm lucky enough to win I'd let you choose!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een super leuke en origineel bedachte give away! Ik wil graag meedoen voor nummer 2! Liefs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oooh LEUK !!! Ik doe graag mee hoor, voor pakketje nr.1
    Ben benieuwd of ik geluk heb................
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ja, dat wordt een groot feest in Nederland denk ik, niet? Ik feest graag mee voor pakket nummer 2 (rijmt!)...

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe heel graag mee voor paketje 2. Straks wat reclame maken op mijn blog voor je weggever.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Love surprises,who could resist them.Lovely giveaway,thank you for the chance to win it,I would love number 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuk, ik doe mee, want ik ben gek op rood-wit-blauw! Pakketje 1 of 2 maakt me niet uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw wat een gave give away! Wie wil er nou geen give away van silly old suicase winnen? Ik vind allebei de pakketjes helemaal te gek!

    Groetjes Heidi en Judith

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat ontzettend leuk! Ze zijn beide erg leuk, maar ik ga toch voor de 2e.
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuke weggever... Ik doe mee. Ik ga voor nummer 1.. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dat ziet er leuk uit ik doe mee voor pakketje 1.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dat ziet er super leuk uit! Ik ga voor pakketje 1. Toevallig is de uitslag op mijn verjaardag, grappig!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Superleuk!! Daar zeg ik geen nee tegen! :-) ik doe graag mee voor pakketje 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Moeders met een dochter moeten natuurlijk sowieso meedoen (vanwege die schattige speldjes)! Graag dus! Ik ga voor pakketje #1. Superleuk gedaan! Ik zet ook even een linkje op mijn blog hoor!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat super zeg! Ik doe graag mee, voor pakketje nummer 1.

    Door jou mooie foto´s krijg is gelijk zin in 30 april!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Leuk zeg! Ik doe graag mee; Oranje boven!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oooh, wauw wat een leuke give away!!!! Ik ga voor pakketje 2, al is kiezen echt heel erg moeilijk!

    Lieve groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ohhh wat een leuke pakketjes!!! En nu ik in de VS zit hou ik alleen maar meer van de NL kleurtjes!!! Ik doe mee voor pakketje 1!!!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Pakketje 2 is zo mooi, die kleurtjes, de bloemen. Dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Jouw give away kan ik niet weerstaan hoor, leuk! En ik waag een gokje voor nummer 1. Spannend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wow wat leuk! Ik doe graag mee voor pakketje 1. En natuurlijk zet ik een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Altijd leuk een give-away uit de silly old suitcase.
    Ik doe hier graag aan mee. Graag pakketje nr. 1
    Groetjes ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een leuke giveaway! Ik doe graag mee voor pakketje 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Oh package one I love the orange hair grip. What a lovely giveaway I shall go share on my facebook page. Sarah xx

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Om af en toe eens lekker girly te doen ... Graag het eerste pakketje. Ik plaats een link!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Leuk, leuk, leuk...ik doe graag mee voor pakketje 1. Dan lopen de meiden met Koninginnedag met mooie knipjes in hun haar en hangt er een echte hollandse krans op mijn caravandeur!! (we zijn dan nl op vakantie ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  55. O, leuke give-away!
    Ik waag graag een kansje voor pakketje 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. hello, can I join in too?! number 2 looks lovely, a colourful surprise would be fun, Heather x

    BeantwoordenVerwijderen
  57. ik doe graag mee want als belgje wil ik ook wel eens dat oranjegevoel ervaren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik doe graag mee voor pakketje 1 :-)
    dat kransje krijgt na de kroning een mooi plekje daarna in 1 van onze vakantiehuisjes van Villa Holland ;-)
    Leuk !
    Nu duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Leuk!! Ik doe heel graag mee voor pakketje 1! Ben zeker dat mijn dochter dolgelukkig zou zijn met die schuivertjes (en ik met de rest van het pakketje :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een leuk idee en helemaal in thema voor het einde van de maand. Ik doe graag mee voor pakketje 1.
    groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Waaauw, supertof en zo'n mooie spulletjes! Ik doe graag mee en kies voor pakketje 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat een leuke actie weer! Ik ga voor pakket 1

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een prachtige feestelijke pakketjes. Ik waag graag een gokje, en heb een lichte voorkeur voor pakketje 1, lekker koninklijk. Wie weet...... groetjes van Rennie

    BeantwoordenVerwijderen
  64. helemaal te gek, ik doe mee voor pakketje 2 , maar eigenlijk maakt het niet uit...allebei zijn ze erg mooi.
    gaaf he, die rood wit en blauw
    op naar koninginnen dag

    groetjes Renee
    www.vanrenee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat gaaf! Nog moeilijk kiezen, maar ik waag graag een kansje voor pakketje 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat een leuke give away! Jouw spulletjes zijn altijd zo leuk. Ik zou heel graag pakketje nr. 1 willen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Lovely to discover your beautiful blog and such a wonderful giveaway.

    Happy week
    Carolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Leuk!!! En schattig! Doe graag mee voor pakkertje 1!! Groetjes, Bernie

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat een leuke give away!Doe graag mee voor pakketje twee.
    Groetjes,Jose'

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Waauw, ik ben blijkbaar niet de enige enthousiasteling! :D Ik ga voor pakketje 2! Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wauw, wat een leuke give-away zovoor koninginnedag of nou ja eigenlijk koningsdag! ik ga voor pakketje 1

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik doe heel graag mee, wat leuk! Wordt er nu al helemaal vrolijk van! Ik ga voor pakketje 2. Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ik doe graag mee!! Voor 1 en voor 2. Vind ze even leuk :)
    Fijne dag! Liefs Ivon

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Leuk, ik doe mee. Ik ga voor pakketje 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Heel erg leuk! Ik ga voor pakketje 1!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wij hebben hier wel al een koning, maar ik doe graag mee voor pakketje 2.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Such cuteness - thank you for hosting such an auspicious give away! I would love to win number 1, such fun colours. Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat een leuk idee en lief dat je dat wilt delen! Mocht ik zo gelukkig zijn dan pakje 2.... Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ik ontdek net je mooie blog, super!! En ik doe graag mee met je feestelijke give-away! :D Pakketje 1 lijkt me geweldig...
    Zal ook een linkje op mijn blog zetten!

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  80. I would love to win package #1. So cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wat een leuk idee en helemaal DE kleurtjes! Ik doe graag mee voor pakketje nummer 1! En wat vind ik je blog leuk, helemaal verliefd ;-) Heerlijk om te lezen, en de foto's wat zijn ze mooi! Groetjes Vanessa!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Wat ziet dit er allemaal weer gezellig uit! Zelf heb ik al eens wat bij je gewonnen, dus deze keer gun ik de anderen een kans...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wat ziet het er allemaal weer gezellig uit! Ik doe graag mee voor pakketje 1!
    Groetjes,
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Die wil ik allebei wel winnen! Dus jij mag kiezen ;) Super leuke give away!!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Mooie pakketjes! Maar ik doe niet mee, want ik vind het zo grappig dat er in Nederland zoveel enthousiasme leeft voor de koningin/koningsdag dat ik het heel graag aan een enthousiaste meevierder uit Nederland gun :)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Heel graag wil ik meedoen voor nr1.
    Vind het heel leuk voor mijn kleindochters.
    Groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Jaaaaaa..! Dit was de reden dat mijn blog echt "in de lucht" moest! Je weet wel, ik ben die stiekeme volger, van het mailtje, zonder blog.. Maar nu, het wonder is geschied.. er is iets wat mijn blog zou moeten zijn en ik kan je legaal ;-) volgen.. Dus ook een reactie achterlaten en zeggen dat ik echt heeeel graag mee doe voor pakketje 1! Ik heb een linkje op mijn blog gezet! (knap he ;-)
    lieve groetjes Saskia
    PS: ik geniet nog steeds, iedere dag, zo enorm van jou mooie foto`s en spullen. Ik word instant vrolijk van al jouw kleurtjes en mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen