woensdag 15 mei 2013

Let's play Summer...

Het is zó grijs en donker buiten...
It's  just so grey and dark outside...


...zullen we Zomertje spelen?
...let's play Summer, how about that?

Dan kopen we de zoetste aardbeien...
We will buy the sweetest strawberries...



...en we maken een grote fruitsalade...
...and make a big fruity salad...



...we zetten kleurige bloemen op tafel...
...we'll put colourful flowers on the table...



...en we maken alleen maar zomerse dingen...
...and we will only make summerlike things...





...we nemen de tijd voor een mooi boek en drinken zelfgemaakte limoensap...
...we'll take a moment to read a lovely book and drink some home made lime juice...



...de bank frissen we op met nieuwe kussentjes...
...we'll fresh up the sofa with new pillows...




...en het wordt genieten!
speel je mee?
xx
...and it will be fun!
want to join?
xx



25 opmerkingen:

  1. Nou! Dat is nog eens de zomer in huis halen! Heerlijk.
    groetjes,
    Mariel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik deed het ook al. Ook ik maakte nieuwe kussen voor op de bank in zomerse kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou ik doe mee hoor ! Heb gisteren een heel mooi kussen gemaakt maar die mag niet op de bank van manlief.... want er ligt zo een mooi beige kussen bluuuuuuuuuuuuuh. Klink ik gefrustreerd.. ik ga 'm er mooi neerleggen hahahaha! Hier schijnt het zonnetje nu dus jouw blogje helpt wel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk spelletje. ja! ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk....doe graag mee....
    Jammie....aardbeien.......

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk... ik word helemaal blij van je zomerse foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij jou in huis is de zomer al begonnen! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja!!! en we drinken rosé en steken een bloem in ons haar!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So grey here too in the UK your pictures are always so warming and colourful and your fabrics are always so pretty. Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal gezellig!! En wat grappig, ik heb afgelopen weekend van hetzelfde pip stofje een kussen gemaakt! Erg vrolijk zo! Geniet van jullie 'zomerhuisje'. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such lovely bright, fresh colours, looks like you've been having a fun imaginary summer, I'm enjoying mine with home made ice lollies and woolly jumpers
    http://ahandfulofhope.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja ik doe mee :) en zelfs de zon heeft vanmiddag besloten om hier ook even mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja dat wil ik ook! Wat een heerlijke zomerse foto's! pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Yes i'm in!!!!!!
    Totally!!!!
    Jouw heerlijke plaatjes brengen me al helemaal in de zomer-flow!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha ik doe mee! De foto's zijn in ieder geval wel al lekker zonnig. Wat een stoffenpracht weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Yes please! It's been yucky here too, although the sun is out today hooray! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is je gelukt, ik wordt hoer vrolijk van. Even kijken waar ik aan ga werken, met vrolijke kleurtjes natuurlijk. Alvast een fijn weekend. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, ga gelijk beginnen' ben bijna klaar met de gekleurde gehaakte armband :))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De zomer straalt hier van het scherm ;) Morgen beloven ze een zonnetje, dan hoop ik buiten te kunnen genieten van de nieuwe plantjes die ik vandaag heb gekocht!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen