donderdag 16 mei 2013

Mollie makes birds...

Vogeltjes.
Ik ben er gek op!
Als ik ze hoor fluiten maakt mijn hart een sprongetje.
En ik maak ook héél graag vogeltjes, van stof, papier, gehaakt...
Erg blij ben ik dus met het tweede boek van Mollie Makes!
Boordevol allerlei soorten vogeltjes om zelf te maken.
Met mooie plaatjes, duidelijke beschrijvingen en véél inspiratie,
een aanrader voor je boekenkast!

Birds.
I love them!
When i hear them singing my heart skips a beat.
I love to make birds too, with fabric, paper, crochet...
So i'm thrilled the second book of Mollie Makes is out now!
It's full of crafty ideas to make all kinds of birds yourself.
With pretty pictures, handy tutorials and lots of inspiration,
a must have for your book collection!






Ik ga niet teveel laten zien want het is véél fijner om het zelf
te ontdekken...
Bestellen van Mollie Makes Birds kan hier.
I'm not gonna show you much here because you really have
to discover it yourself... 
You can order Mollie Makes Birds here.







Zo.
Ik kom deze komende regenachtige dagen wel door ;-)
Wat ik als eerste ga kiezen in het boek om te maken?
Dat wordt nog lastig...maar ik laat jullie het resultaat nog wel zien...
So.
I will survive these upcoming rainy days for sure ;-)
Which idea i will choose first from the book to make?
That wont be easy...but i promise to show you later...



xx

12 opmerkingen:

  1. Zo handig ben ik niet maar alleenal om de plaatjes is dit boek leuk! pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vogeltjes zijn leuk ! Ik heb een stapel boeken voor m'n verjaardagsverlanglijst inmiddels :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. yes,,,staat op mijn verlanglijstje!!
    Bedankt voor de tip....ben benieuwd!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat boek ziet er echt geweldig uit!! Die zet ik op een 'even onthouden lijstje'!! Zo lief en leuk, vogeltjes!! '

    liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hoor, dat ziet er weer mooi en Molly uit! Heerlijk zo'n ideeën boek....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I definitely need this book in my life - thanks for sharing!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, dat lijkt me een heerlijk boek! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie dit boek nu voor het eerst voorbij komen, leuk!
    Ben benieuwd naar je projecten, vogeltjes blijven ook leuk!
    Geniet nog van je weekeinde, Josine

    BeantwoordenVerwijderen