dinsdag 14 mei 2013

snel en makkelijk...quick and easy...

Met een druk huishouden
volle kalender
drie kleine Meiden
een Man
en een gekke oude koffer die me bezig houdt
kom ik niet altijd toe aan lang en ingewikkeld koken.

With a busy household
full calendar
three little Girls
a Man
and a silly old suitcase that's keeping me busy
i don't always have time to cook long and complicated.

Koken moet snel, makkelijk en zó dat iedereen het lust...
I want to cook fast, easy and make it delicious for all of us...

...daarom staat deze tortilla ovenschotel op mijn lijstje;
...so this tortilla oven dish is on my list for sure;






kruiden naar smaak
serveren met sourcream en quacamole
een fris biertje of rood wijntje
*snel- makkelijk- lekker*
xx
add spices you like
serve with sourcream and quacamole
a fresh beer or glass of red wine
*quick-easy-delicious*
xx





14 opmerkingen:

  1. Lekker hè, gisteren nog gegeten, maar dan in een wrap.... heeeeeeeeeeerlijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hè! Ik maak het ook wel eens klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die ga ik ook eens maken, smullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Looking good!!!mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    Ik denk dat ik dit ook eens ga doen op de trainingsdagen......(dat worden er steeds meer hier...op zulke irritante tijdstippen:( ...zucht)
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er lekker uit! Je hebt weer prachtige nieuwe spullen gemaakt.

    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh heerlijk. Toen ik eerst die foto met die schoteltjes zag dacht ik, wat gezellig om dat zo neer te zetten op tafel zodat iedereen zelf zijn wraps kan vullen haha. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er echt heerlijk uit... Ga ik ook eens proberen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh een deja vu.
    Amsterdam?
    Roses Cantina?

    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yep!
      Moeten we nog es overdoen? Ooit?

      xx

      Verwijderen
    2. Ja, ooit moet dat toch weer lukken!
      Alles ziet er weer zo mooi uit op je Blog.
      Geweldig.

      Dikke kus.

      Verwijderen