vrijdag 31 mei 2013

This week...

...het was een drukke week.
Met véél fijne momenten...
...it was a busy one.
With lots of pretty moments...



...ik genoot van zelfgemaakte hazelnoot-rozijnen cake...
...i enjoyed homemade hazelnut-raisin cake...




...versierden ik cake pops met de Meisjes 
om een lange regenachtige woensdagmiddag door te komen...
...me and the Girls did some cake pop decoration
to spend a long rainy Wednesday afternoon...


...verven met gesmolten snoep...
...painting with melted candy...


...maakt deze mierzoete kunstwerkjes...
...make these sugar sweet pieces of art...


...en maakte mij 'de beste mama van de wereld'   :-)
...and made me 'the best mom of the world'  :-)


...ik bedacht en werkte aan
een aantal nieuwe ideëen en kofferschatten...
...i pondered and worked on
some new ideas and suitcase treasures...


...vond wat tijd om bij te lezen...
...found some time to read...


...en ik nam de tijd om eens uitgebreid te koken
de beste lasagne allertijden!
...a took the time to cook
the best lasagna ever made!



had je ook een fijne week? druk?
straks lekker weekend
geniet!
xx
did you have a nice week? busy?
it's almost weekend
enjoy!
xx

8 opmerkingen:

  1. Och ze is helemaal geconcentreerd bezig met der cakeje,geweldig,ze zien er lekker uit,je had een leuke week zo te zien,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Those lollipops look like every child's dream! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love how you manage to collect these bright, everyday moments, so lovely
    http://ahandfulofhope.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker druk weekje, maar wel leuke dingen! Hier nu ook lekker weekend, na een drukke week!


    Een fijn weekend!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een bezig bijtje! Maar het is wel zo leuk, hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ik ook voorbij zie komen op je blog, het is a l t i j d mooi!
    Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De weken vliegen altijd voorbij, toch probeer ik zoveel mogelijk te genieten van bijzondere momenten en die waren er gelukkig ook deze week weer... vanmorgen kreeg dochterlief haar fiets-examen-certificaat uitgereikt door de burgemeester; foutloos gefietst!

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, ik heb al een paar keer de tijdschrift Mollie makes op jou blog gezien..waar kun je die eigenlijk kopen? Ik zou er graag een keer 1 willen kopen namelijk. Mooie hartjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen