woensdag 19 juni 2013

A bit of shopping #13...

...laatst kocht ik deze mooie oude blikken...
...a while ago i bought these beautiful old tins...







...glaskralen in fijne kleurtjes *net snoepjes*...
...glass beads in pretty colours *like candy*...




...neon pakpapier...
...neon wrapping paper...



...en pakpapier met bloemen...
...and floral wrapping paper...


...tapejes, tapejes, tapejes...
...tape, tape, tape...



...omdat ik dat gewoon niet kan weerstaan!...
...because i simply can't resist these!...



...en nog meer snoepjes...
...and some more candy...




...ik ben blij en tevreden!
de armbanden fabriek gaat weer lopen
met deze nieuwe kleurtjes kralen
en wanneer het vanavond wat koeler is...
...i'm happy and satisfied!
the bracelet factory will start running again
with these pretty coloured beads
and when it will be a bit cooler tonight...

xx



21 opmerkingen:

  1. Tape-jes en blikjes, ik kan er ook geen weerstand aan bieden, je wordt er toch op slag vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie blikjes zucht... pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooie kleurtjes, die onderste kralen! en de bloemetjestape? oh la la! groetjes riri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar blijf jij deze prachtige dingetjes toch vandaan halen?
    En die tapejes... *Jaloers*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowie mooi zeg mag ik vragen waar je die leuke neon kraaltjes vandaan hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You've got yourself some lovely treasures there! Loving the crinoline lady tin! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik krijg er wel een heleboel inspiratie van wat een mooie spullen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi, mooi! Dat kleine blikje heb ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaaah, word helemaal verliefd op al je mooie spulletjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh, die blikken heb je goed gevonden zeg...!en ja, ik stond gister ook een beetje te kwijlen bij de papierafdeling van de Hema, zo fijn allemaal weer, mooie combi's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige spulletjes heb je geshopt zeg!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie schatten heb je weer veroverd....
    En nu op naar nog mooiere schatten van al dat moois ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie spulletjes en wat een mooie kleurtjes. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ek is mal oor jou mooi blikke!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooh, ziet er allemaal heerlijk uit!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die blikjes zijn echt een goede vondst zeg, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohh die blikken en tapejes,geweldig! fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kleuren allemaal! Die blikken zijn ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie schatten heb je weer verzameld. Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt weer mooie vondsten gedaan! Zelf kom ik ook geregeld met een blik thuis, heb er inmiddels zoveel dat ik er ook geregeld weer eentje verkoop ;)

    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen