zaterdag 29 juni 2013

a bit of shopping #14...

HOE blij kan je worden van een nieuwe prullenbak?
Nou, héél blij!
T'is een neppè, want ik heb geen budget voor een 'echte'
Meteen maar weer een nieuw veegsetje erbij gekocht...en nee, niet lachen!
Ooit kocht ik zo'n set toen ik hoogzwanger was van mijn derde kind en niet
meer kon bukken...ideaal en sindsdien koop ik om de zoveel tijd een nieuwe...
HOW happy can a new trash bin make me?
Well, very happy!
It's a fake one, i don't have a budget for a real one.
I also bought a new broom set...and no, don't laugh!
I once bought a set like this when i was very pregnant of my third child and
couldn't bend anymore...it's just brilliant and since then i buy a new set once in 
a while...







...ik kocht lieve glazen...
...i bought some cute glasses...




...servetten, omdat ze zó leuk bij mijn bordjes passen...
...paper napkins, because they match my plates perfectly...


...3,5 kg tomaten voor 3 euro om mijn favoriete pastasaus te maken...
...3,5 kg tomatoes for only 3 euros to make my favorite pastasauce...


...een schattig toilettasje, want dat is weer zoiets dat ik niet kan weerstaan...
(en ook niet nodig heb)
...a cute toilet bag, it's a kind of thing that i can't resist
(and which i don't need at all)



...en ijsjes, om de zomervakantie te vieren...
...and icecream, to celebrate summer holiday...





Fijn weekend!
xx
Happy weekend!
xx


*glaasjes, tasje en servetten van Hema.
*glasses, little bag and napkins from Hema.






13 opmerkingen:

  1. geweldige vuilbak, ben ook al lang aan het denken om mij zo ene aan te schaffen (maar dan ook ne fake zenne) en die glazen heb ik gisteren ook nog in mijn handen gehad, maar dan uiteindelijk toch nog terug gezet. Superschattig toiletzakje ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie anders een échte prullenbak hoor :-)
    Dat veegsetje is gewoon helemaal handig, niks niet meer bukken.
    En wat hebben ze toch weer geweldige spulletjes bij de Hema hè, ik kom daar ook niet met lege handen weg. En Laura vond er een geweldige agenda voor volgend schooljaar, blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar een mens al niet blij van kan worden he ;-) Maar ik ben het met je eens, 't is een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I LOVE LOVE LOVE your blog.
    I started reading from the top and could not stop! Enjoying every single post.
    Thank you for the colorful world you show us.

    x, Djun

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie roze hoor! En handig. Dat toilettasje is super leuk. Ik heb ze ook zien liggen, maar wel weerstand geboden. Heb het echt niet nodig! Maar wel jammer.
    Geniet van je leuke spulletjes, je meiden en de vakantie!
    Groetjes,
    Mariel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha, die veger heb ik ook, en idd zo af en toe moet ik weer een nieuwe aanschaffen. Superhandig ding. En prullenbakken kun je gewoon blij van worden! Maar van dat prachtige meisje ook! Of nog veeeeeeel meer natuurlijk ;-)
    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke aankopen en vier de vakantie nog even verder! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I say this is the perfect way to celebrate Summer...love all your adorable finds...xoxox

    BeantwoordenVerwijderen