vrijdag 14 juni 2013

Around here...

Het is hier druk, zoals ik al eerder vertelde...
Ik hou er ook wel van hoor, een beetje druk zijn.
Zolang het fijne dingen zijn ;-)
En zijn ze dat niet, dan maak ik ze toch gewoon fijn?
It's busy overhere like i told you before...
I like it in a sort of way, being busy.
As long it's about pretty things ;-)
And if it's not, i will just make them pretty...

...dus trakteerde ik mezelf op dit lieve vetplantje (Lewisia) tijdens
het boodschappen doen...
...so i treated myself on this cute succulent plant (Lewisia) while doing 
groceries...






...maakte ik een gezond soepje om mijn lichaam een vitaminenstoot te geven...
...i made healthy soup to give my body a vitamine boost...






...legde ik de stapel net gekochte retro stoffen op een plek in de kamer waar ik
er steeds naar kan kijken en ik constant denk aan de fijne 
dingen die ik er later van wil maken...het maken waar ik nu dus even niet aan toe kom...
...i have put the pile of freshly purchased retro fabrics on a spot in the room
where i can look at it constantly and can think about the lovely
projects i've planned to make with it later on...because i just have no time 
to start making now...





...en maakte ik nog een aantal kleurige zomerse spiraal armbanden
vanwege grote vraag naar meer 
ik zal ze ergens vandaag toevoegen aan mijn Etsy shop...
...and a made some more colourful summer memory bracelets
due to the question if i had more of these 
i will add them to my Etsy shop somewhere today...










...ook besluit ik nu al te beginnen aan het weekend.
Ondanks mijn gezonde soepje ben ik hardstikke verkouden en snotter ik
alle kanten op...compleet met hoofdpijn en slappe benen.
Zo'n verkoudheid waarvan zo ontzettend moe wordt, ken je dat?
Dus even stapje terug dan maar.
Hopen op mooi weer dit weekend en dan is het batterijtje maandag weer
opgeladen ;-)
...and i also decided to start the weekend from now.
Despite my healthy soup i'm suffering from a cold and i snivel
all over the place...it's completed with a headache and weak legs.
I'm having such a cold that makes me so tired, do you know what i mean?
So, i'm taking one step back.
Hopefully the weather will be great this weekend and my battery will
be charged again on Monday ;-)



Heb een mooi weekend!
xx
Have a beautiful weekend!
xx



19 opmerkingen:

  1. Prachtig plantje, prachtige armbanden en prachtige stofjes! Hopelijk voel je je snel weer beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het ook hoor een dicht hoofd, het is ook steeds zulk raar weer. Hopelijk zijn we er snel vanaf!
    Oh meid, die stoffen, wat zijn ze prachtig !!! Vooral die bovenste knalt van m'n scherm. Ik heb bij de kringloop ook weer fijne stoffen gevonden, méga lappen echt, zo blij!
    Oh en je armbanden zijn weer té leuk ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke post heb je weer geschreven word er gewoon vrolijk van. Beterschap met je verkoudheid, is vervelend maar ben ook bang dat het door het onvoorspelbare nederlandse weer komt...

    Waar haal je toch al die mooie stoffen, geweldig!

    Fijn weekend <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, waar haal je toch die stoffen? Ze zijn prachtig.

      Verwijderen
  4. Lovely fabrics, lovely bracelets. Would they fit someone with rather chunky wrists like me? Hope you feel better soon, Mrs RV x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I do hope you feel better soon, that fabric is delicious can't wait to see what you will make with it ~ Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi weekend voor jou ook!
    Je stapeltje is echt fijn om naar te kijken, ben benieuwd wat je er van gaat maken.
    Lekker uitrusten!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lots of pretty around your home today my friend...happy weekend. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oei, das niet zo fijn, dat gesnotter. Heel veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo herkenbaar!! Prachtige armbanden!! Hartelijke groet www.redcherryrodekers.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk plantje! Dat kende ik nog helemaal niet.
    Ook prachtige stofjes weer en van die wikkelarmbanden word ik helemaal vrolijk.
    Hopelijk ben je snel van het gesnotter af!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zat net te bedenken dat ik eens bij je armbandjes ga neuzen. Nu komen er meer. Leuk! Je soepje ga ik proberen. Zo even opschrijven, thanx! Beterschap en hoen op toch een fijn weekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief plantje en ohh die stofjes zijn echt zo leuk,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een bijzondere bloemetjes! Leuk om van kleine dingen een feestje te maken. Ik hoop dat je snel weer opknapt, niets aan om ziek te zijn.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Veel beterschap en een fijn weekend toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Met al die leuke en lekkere dingetjes om je heen kan jouw weekend vast niet meer stuk! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk die mooie stofjes, ik leg ze ook altijd zo in het zicht en dan ineens, ja dat ga ik maken...
    Die armband is ook weer een juweeltje, zo mooi al die kleurtjes :))
    En ik hoop dat je van dat soepje lekker bent opgeknapt...

    Fijne zondag

    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. get well soon Martje
    beautiful pictures as always and I am definitely making that soup. x

    BeantwoordenVerwijderen