vrijdag 21 juni 2013

De zomer is begonnen?...Summer has started?...

...en dat vierden we gisteren al met heerlijke zoete roze ijsjes...
...and we celebrated it yesterday with sweet pink icecream lollipops...










...en toen veranderde de lucht in een soort kunstwerk...
...and then the sky turned into some kind of piece of art...






...ik dacht eventjes dat ik in Mordor woonde...
...for a moment i thought i was living in Mordor...





...vandaag is het dan echt Zomer!
het weer werkt nog niet echt mee...
...today Summer has really started!
the weather isn't really cooperative yet...


...dus maken we onze eigen Zomer binnen...
...so we will create our own Summer inside the house...




...met nóg meer fijne kleurige retro lapjes...
(alles via Etsy!)
...with some more colourful retro fabrics...
(from Etsy!)



...en nóg meer snoepjes...
...and a lot more sweets...



...die ik bewaar in mooie blikken ;-)
...which i put in pretty tins ;-)





Ik kan weer aan de maak dit weekend!
en we gaan een paar dagen genieten
met een extra vrije dag maandag 
dinsdag ben ik er weer
met nieuwe kleurige bohemian memory armbanden
kettingen
meer kofferschatten
én
de winnaars van de Give Away!
meedoen?
 snel doen!
I'll be busy with creating this weekend!
and we're gonna enjoy some time together
with n extra day off on Monday
I'll be back on Tuesday
with new colourful bohemian memory bracelets
necklaces
more suitcase treasures
and
the winners of the Give Away!
join it?
be quick!

heb een mooi weekend
mét of zonder zon
maak het fijn
geniet
xx
have a lovely weekend
with or without the sun
make it pretty
enjoy!
xx






20 opmerkingen:

  1. Such beautiful fabric! Yes the weather is keeping us guessing isn't it! Have a great creative weekend! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh heerlijk.... en dan bedoel ik natuurlijk je stofjes en kralen.
    Wat het weer betreft... we kunnen er een boek over schrijven hè, het giert hier om het huis en het is nog geen moment droog geweest. En nog erger.... ik moét nog boodschapjes doen bah.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige stofjes......heel veel plezier komend weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Happy Summer SOlstice Maartje ☼
    I'm so looking forward to seeing your new Bohemian bracelets, I hope to be first in line to snaffle one up for my summer wrist.
    Much love to you
    Lucexxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zomers en vrolijk allemaal!!! Nu nog wat zon erbij...:)
    Heel fijn lang weekend!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja het is een echte natte zomerdag! Mooie stoffen! Mag ik vragen waar je die hebt besteld op etsy?!?

    Gr. Vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat wen prachtige foto's fijn weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's van helaas niet zo'n zomers weertje, maar ach, even rondneuzen op jouw blog en de zon schijnt weer! Mag ik vragen hoe je aan die bloemenkralen komt? Laatst een hele order op etsy besteld... Bleken er geen gaatjes in te zitten :-( en hoe ik ook zoek, ik vind maar niet het juiste zoekwoord om ook van die mooie stofjes te vinden... Zucht! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk die ijs-etende foto's, ze zit er echt van te genieten! Prachtig ook die wolkenluchten.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zo wat een mooie luchten hadden jullie daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie home made spulletjes! Ik doe graag mee met de give-away en als ik mag kiezen, ga ik graag voor nummertje 6! Blijf vooral verder bloggen, ik volg je graag verder! Groetjes, Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw die luchtfoto's zijn wel heel bijzonder!! Wat een heerlijke lapjes en lekker 'snoepjes' alleen van het kijken er naar word je al blij:-)) geniet van je week-end!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een fantastische lucht fotos
    moet er live nog mooier uit gezien hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk, roze ijsjes! En wat een mooie foto's van de lucht en al die kleurrijke spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Laat maar komen al die mooie nieuwe creaties! Wat een heerlijke stofjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk, bij jullie is het gewoon zomer hoor!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi weer of niet, volgens mij is het bij jullie altijd zomer! Wat een vrolijke kleuren en wat zien de ijsjes er heerlijk uit.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Definitely gorgeous! Love the popsicles and those lovely photos. Got my eye ont hose fabrics and so as Got my eye on your next posts.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Práchtige lucht! Wij zagen het hier in het hoge Noorden van Nederland ook... En dan je nieuwe buit; super mooi die retro patronen. Got a summer feeling now!
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen