donderdag 6 juni 2013

Happy things and i need more time...

Ik kocht een agenda.
Een mooie.
Bij de Hema.
Om 'm meteen vol te zetten met alle afspraken die nog staan voordat de
schoolvakantie begint.
Het zijn echt áltijd drukke weken, die laatste weken vóór de vakantie.
En dan ben ik nog niet eens een juf zoals mijn vriendinnen...maar gewoon een
mama die nog veel moet doen...
I bought an agenda.
A pretty one.
At the Hema.
Ready to write down all the things i have to do before schoolholiday starts.
These weeks before the holidays are always such a busy ones.
And i'm not even a teacher like my best friends are...i'm just a mother who 
has a lot to do...





Ik kom dus weer eens tijd te kort.
Inpiratie genoeg hoor!
Er staan wel 10 concept berichten in de wacht voor publicatie die nog
niet af zijn.
Meestal heb ik net genoeg tijd voor een kop koffie
en het lezen van jullie mooie blogs...
I haven't got enough time.
Well there's enough inspiration!
I think there are like 10 concept posts waiting to be publiced which
are not ready yet.
Most of the time i have just enough time for coffee 
and reading your lovely blogs...





...tussendoor bak ik cakejes...
...in between i bake some cupcakes...




...hang de was op (helemaal geen probleem met dit weer)...
...hang out the laundry (which is not a problem at all with this kind of weather)...




...ga ik fijn met de Meisjes naar de speeltuin en geniet van buiten zijn...
...i'm off to the playground with the Girls and enjoy being outside...





...en moet ik meedoen met de strijkkraaltjes fase waarin de Meisjes zitten...
...and i have to join the ironing beads fase the Girls are in...




Mocht je missen, ik ben weer eens op zoek naar meer tijd...xx
If you miss me, i'm looking for a bit more time again...xx



13 opmerkingen:

  1. Ik vond de Hema hele leuke agenda's hebben inderdaad. pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah ik word helemaal vrolijk van jouw was :p en dat tijd de kort komen ken ik.. Vanaf nu vakantie van school maar juni zit nokkie vol

    <3 liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Well if you ever find it do let me know where its been hiding! I have been 'retired' for almost five years now and I still can't track it down!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken dat.... Maar denk altijd maar zo: dit is beter dan je vervelen! Geniet van de zon en je meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken dat.... Maar denk altijd maar zo: dit is beter dan je vervelen! Geniet van de zon en je meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ken dat.... Maar denk altijd maar zo: dit is beter dan je vervelen! Geniet van de zon en je meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ken dat.... Maar denk altijd maar zo: dit is beter dan je vervelen! Geniet van de zon en je meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat fijn zo herkenbaar,yes i'm not the only one
    altijd fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker bezig dus ! Haha! Ik weet zo af en toe ook niet waar ik de tijd vandaan moet halen maar misschien willen we ook wel een beetje teveel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heee! Die schoolagenda wil ik waarschijnlijk ook gaan nemen ;)
    Wat een mooie foto's!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OOhh..wat zijn ze prachtig he'de nieuwe Hema agenda's!! Heb er ook al een paar keer mee in mijn handen gestaan! maar als ik dit dan zie, ga ik er denk toch maar snel eentje halen!
    Fijn weekend!XMir

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I'm feeling your pain...and have just received a new book called 'you have more time than you think'
    I'll let you know if it's helpful (when I find time to read it!)
    fee
    (I covet your laundry)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook hier is die drukte herkenbaar zo aan het eind van het schooljaar, waarom dat toch allemaal moet. .. dus als je weet waar die tijd te vinden is plaats je dan een berichtje?

    BeantwoordenVerwijderen