zondag 30 juni 2013

Keep on celebrating Summer...

Vóórdat ik die gekke oude koffer dichtdoe en ga genieten van
de zomer met mijn gezin, vul ik mijn Etsy shop nog met een hoop
nieuwe schatten!
En omdat ik graag de zomer vier, laat ik de couponcode*  korting
op mijn kofferschatten nog wat langer doorlopen.
Je kunt dus nog een paar dagen langer shoppen met 20% korting!...
Before i close that silly old suitcase and gonna enjoy Summer with my
family, i will add a lot of new treasures to my Etsy shop!
And because i love to celebrate Summer i will continue the couponcode* 
discount on my treasures for a bit longer.
You can still shop with 20% discount for a few days!...

























*couponcode for 20% korting is 
GOCELEBRATE
*couponcode for 20% discount is
GOCELEBRATE

xx


1 opmerking: