maandag 10 juni 2013

laten we het vieren!...let's celebrate!...

Is de zomer dan echt in aantocht? ik denk van wel...
Is summer really on it's way? i think so...


...en ik heb zin om het te vieren!...
...and i feel like celebrate it!...




...dus geef ik de hele maand Juni 20% korting op alle kofferschatten in mijn 
je ontvangt deze korting door bij checkout de couponcode
CELEBRATE
in te voeren
...
...so i will give a 20% discount on all suitcase treasures in my 
you will receive 20% discount by entering couponcode
CELEBRATE
at checkout
...




...en ik geef wat kadootjes weg...
Laat een reactie achter onder dit bericht
en vertel me wat jouw favoriete kofferschat is,
en waarom.
Jij mag kiezen;
...and i will give away some presents...
Leave a comment on this post
and tell me your favorite suitcase treasure,
and why.
You can choose;

*1*
kleine lieve broche van gehaakte bloemetjes
cute little brooch with crochet flowers


*2*
kleurige vogeltjes slinger
colourful birdies garland


*3*
setje van drie oorstekers
set of three earstuds


*4*
ketting met grote roos en houten kraaltjes
necklace with wooden beads and big rose


*5*
patchwork lavendel-speldenkussen
patchwork lavender-pincushion


*6*
vrolijke zomer spiraalarmband
bright summer memory bracelet


*7*
ketting met vintage stijl cabochon
vintage style cabochon necklace


meedoen kan tot en met 23 juni
dan maak ik de winnaar bekend
succes!
you can join till June 23
i will announce the winners then
good luck!

xx










110 opmerkingen:

  1. Ik denk dat de zomer er echt aan komt! En doe graag mee voor nummer 2, die zal mijn kamer ook een zomerse boost geven!

    Gr. Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ho allemaal weer zo leuke dingen! En ik ben er van overtuigd dat de zomer begonnen is (met een beetje ups en downs).
    Ik doe heel graag mee voor het patchwork lavendel kussen.
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemaal leuk. Maar de vogeltjes doen mij toch het meest aan jou schatten denken, steeds als ik deze ergens op internet tegen kom denk ik aan jouw blog. Dus ik ga voor de vogeltjes, en ze passen ook nog eens heerlijk mooi bij de lente en de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat royaal al die cadeautjes! Ik scrolde naar beneden en ging van de ene oh in de andere ah! Maar bij nr. 6 maakte ik een klein sprongetje, superleuke armband! Daar word ik nu vrolijk van!
    Dus ik doe graag mee voor nr. 6.
    Zet ook een linkje even op mijn blog.

    Groetjes van Ellebel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier neemt de zomer een aarzelende start. Maar bij het bekijken van al die heerlijke kleurtjes bij jou word ik instant vrolijk.
    Ik doe graag mee voor de vogeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om zo 1 van je kofferschatten te kunnen winnen!
    Ik vind je armbanden helemaal geweldig met die felle, gezellige kleurtjes dat past precies bij mijn zomer collectie, bij wie niet haha
    Dus ga ik een gokje wagen...
    Ga nu even een linkje plaatsen

    Veel succes met de voorpret

    Lieve groetjes Alexandra X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n mooie blauwe lucht hadden wij hier gisteren niet, en nou nog steeds niet helaas. Hardnekkige bewolking hier in het noorden. Maar van jouw prachtige armbandje word ik toch wel heel erg vrolijk.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al jouw spullen stralen helemaal zomer uit, maar het aller zomerst(!) toch wel de spiraalarmband. Zelfs met een skipak aan en een ijsmuts op straal je dan nog zomer uit....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Laat de zomer maar komen! :-) Wat een prachtige dingen weer, ik doe graag mee voor nummer 6. Waarom? De kleurtjes :-))) Als je die armband om hebt, wordt het vanzelf zomer in je hoofd, zo vrolijk....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow!!!
    Ik ga al een hele leuke zomer tegemoed....ik ga namelijk trouwen!!!!!
    Joehoe.....en ik ben nog opzoek naar een hele vrolijke gekleurde armband...
    Nummer 6....zou helemaal perfect zijn voor mij op die perfecte dag...
    Ik waag graag een gokje.

    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat je super mooie dingen maakt dat wist ik al.
    Ik ben nog altijd heel blij met mijn rode ketting. Dus doe ik mee voor nummer '7' die is in een andere kleur. Of voor nummer '2' die vogeltjes zouden best aan onze raam kunnen hangen naast de mobielen van onze dochters !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 1,3 en 6 maken me heel erg zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ga voor nummer 3, de 3 oorstekers! Ik heb graag knopjes in omdat ze lekker praktisch zijn en toch je outfit compleet maken. Ik vind deze oorstekers zo vrolijk! Ze zouden mijn outfits helemaal opfleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat je dochtertje straks naar de basisschool gaat van haar zussen! Inderdaad een geruststelling lijkt mij.
    Met de give-away ga ik voor nr.5 speldenkussentje want die kan ik nu goed gebruiken. Fijen vakantie straks met de kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Met veel plezier lees ik altijd je blog verhaaltjes. En dan ook nog zo'n zomerse give-away. Ik zou graag gaan voor nummer 6, de armband, zulke vrolijke kleuren en dan die prachtige roos! Ik ben gek op rozen, zowel in de tuin als spulletjes in huis met een roos er op. Ook niet gek natuurlijk dat onze dochter Roos heet :-) Voor nu alvast genieten en een fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wij vieren met jou mee! Wij bakken vanmiddag een zomertulband om het te vieren ; )
    vrolijk word ik van jouw give away! en van al je mooie spulletjes in de gekke oude koffer! Mijn oog had ik gisteren laten vallen op de spiraalarmband maar vanochtend was ze opeens verdwenen ; ) dus ik die graag mee voor nummer 6!
    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wij vieren met jou mee! Wij bakken vanmiddag een zomertulband om het te vieren ; )
    vrolijk word ik van jouw give away! en van al je mooie spulletjes in de gekke oude koffer! Mijn oog had ik gisteren laten vallen op de spiraalarmband maar vanochtend was ze opeens verdwenen ; ) dus ik die graag mee voor nummer 6!
    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gave spulletjes.Maar één ervan springt er voor mij meteen uit en dat is de ketting met roos (nummer 4) wat is die prachtig zeg daar wil ik dus heel graag kans op maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk hè, dat zonnetje! Eindelijk lekker naar buiten in een rokje en een t-shirtje. Ik doe graag mee met je give-away, maar kan bijna niet kiezen. Wat een prachtige spullen! Ik ga dan toch voor de armband, nummer 6.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben ook helemaal blij met het lekkere weer! Helemaal mijn ding.
    Ik vind dat broche met bloemen echt super leuk, maar ik ga toch voor nummer 3, de oorstekers.
    Nu maar duimen ☺
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een vrolijke post, vol met fleurige en kleurige items. Moeilijk kiezen uit zoveel moois, maar een verzamelplek voor mijn spelden zou wel welkom zijn ;)

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Maartje, zoveel moois in jouw etsywinkel, als ik vandaag de staatsloterij win dan koop ik 'm leeg,...alleen ik heb geen lot dus dat gaat 'm toch niet worden ;) Dus ik waag heel graag een kansje (na lang twijfelen tussen nr. 6 en 4) voor de vrolijke zomerse spiraalarmband.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jeetje wat een prachtige kofferschatten allemaal, dat is lastig kiezen! Ik ga dan toch voor nummer 6, de armband. Ik heb die op mijn verjaardagslijstje staan, omdat ik jouw armbanden zo prachtig vind, maar aangezien dat pas in februari is, is een extra kansje nooit weg. ;-) Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik ben verliefd op jouw armbanden maar heb er zelf al zoveel gemaakt en heb nog zoveel materiaal liggen dat ik ze zelfs niet màg winnen van mezelf.
    Maar ik vind die vogeltjes ook echt heel erg tof !!! daar ga ik met plezier voor !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Owww zo nu naar buiten kijkend moet ik me toch eraan herinneren dat het zomer is hoor hihihi is zo grijs weer ;-)

    Maar hier op jouw prachtige blog is het op en top zomer!!!
    En dat maakt me blij!!!!

    Ik waag ook een kansje en wel voor nummer 3 - de oorbellen.
    Niks leukers om straks met deze prachtige belletjes straks in mijn oren de zomer echt te verwelkomen :-)

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  26. I wanted to let you know that my favourite treasure is 6 & 7. There is nothing more beautiful than to wear such a bright and cheerful piece of jewelry. It's probably why I finally bought 1 of those gorgeous bracelets.

    I am from Australia and understand that you are probably not posting overseas for the giveaway but wanted to let you know that you have an admirer in Oz.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mijn favoriete schat is spiraalarmband nummer 6. De kleurtjes zijn gewoonweg fabuleus, en 'spiraal' klinkt als makkelijk-om-te-doen wat niet altijd het geval is met sluitingen. ik waag maar eens een kansje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Laat die zomer maar komen!! Geweldig zijn jouw kofferschatten en wat lief dat je wat weggeeft daarvan! Ik vind het speldenkussentje wel heel erg schattig en waarom?...ik zit regelmatig achter de naaimachien en maak van alles maar heb dus geeneens een fatsoenlijk speldenkussen (ik gris de spelden gewoon uit het doosje:-)...lijkt me eigenlijk wel héél leuk om dan zo'n mooie van jou te winnen, dus daar ga ik voor! Ik ga een linkje plaatsen!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ooooow, die vogeltjes zijn geweldig! Instant zomer gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ooooow, die vogeltjes zijn geweldig! Instant zomer gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik word al helemaal blij van jou blog en al die prachtige foto's.
    Graag waag ik ook eengokje. Die oorbellen trokken meteen mijn aandacht.
    Met twee kleine jongetjes in huis die graag naar alles graaien zijn ze ideaal. En zo kan ik me toch vrouwelijk voelen.
    Veel succes met je blog en shop.
    Groetjes Sjoerdtje.
    www.tantezouza.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh die lekkere cakejes haha,wat lief van je dat je de zomer viert,fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh, ik ga zo na deze reactie meteen bakken. Ik heb ook zin om de zomer te vieren. Wat een goed idee! En wat een geweldige kofferschatten! Ik vind het erg moeilijk om te kiezen, maar denk dat ik toch voor nummer 6 ga. Maak je ook op bestelling? Groetjes Anna (via Hägar).

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ja voor mij is nummer 6 toch wel het echte Silly Old Suitcase item! Je armbanden zijn wat mij betreft toch wel de ultieme kofferschatten. Zo mooi gemaakt, ware kunstwerken en ik heb er pas 2.......
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Nummertje 3, de oorstekers vind ik echt geweldig! Zelf draag ik die niet (kan ik niet verdragen), maar mijn nichtjes zouden die zeker super vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Nou, ik zou wel heel blij worden als ik zo'n armband kon winnen...dat lijkt me gaaaaaaaf
    groetjes Renee

    www.vanrenee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wauw zeg, jij weet de zomer wel te brengen hoor! Ik heb een dag op het Naardermeer gedobberd vandaag (met school) en het was hartstikke koud! Ik val voor je fleurige vogeltjes slinger en waarom? Omdat ik bijna geen vogeltjes meer in de tuin heb sinds de buurvrouw een vreselijke poster een een mammoet-roodborst heeft opgehangen, die vogeltjes durven niet meer. En waarom nog meer? Gewoon, omdat ik die vogeltjes suuuuuuuuuuuuuperleuk vind ! Fijne dag x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  38. De leukste kofferschat?? Pfff dat is moeilijk kiezen! Dan toch 4 of 6, een sieraad voor bij mij nieuwe vestjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wauw buiten geen zon maar op jouw blog knalt het er vanaf en ik word helemaal happy van nr:7 die gave vintage ketting heeft mijn hart gestolen, wat een plaatje, woehwie!!!!!!Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Zelf vind ik de vrolijke armband heerlijk zomers, vrolijk en favoriet, maar als ik echt moet kiezen dan ga ik voor nr 2, de vogeltjes. Omdat ik die heel graag aan een vriendin wil geven die in augustus bevalt van een lang verwachte dochter. Ze heeft de kamer helemaal gestyled met roze en een vogeltjes thema, dus deze vogeltjes zouden er super leuk bij staan!

    Liefs Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  41. I love number 6! It just says 'silly old suitcase' to me! Great giveaway but the way!

    Eleanor

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh... Ik zou graag de armband toevoegen aan mijn koffer op vakantie! Maar zo te lezen ben ik niet de enige die fan is van jouw suitcase hihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Zooo leuk weer!! Ik vind de vintage ketting geweldig, dus daar ga ik voor!!
    Goeie actie zeg, ga es even rondneuzen in je shop!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oh! Wat leuk! Ik doe mee.. Voor nummer 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Veel leuks!! Maar ik ga toch voor de spiraalarmband (nr 6) wegens instant-zomer-gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Mijn favoriet is nr 7. Door de combinatie van kleuren en het vintage-gevoel. Ik ga ook nog even een linkje op mijn blog zetten en in je shopje kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat zou het fijn zijn als het nu echt zomer bleef! Je give away is prachtig;-) vooral de laatste, de ketting vind ik heel mooi. Dat groen, en dan dat vintage hangertje, echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Jij bent in ieder geval ons zonnetje in ons huisje.. Zo'n leuk fleurig en kleurig blog. Ik doe graag mee voor nummer 2. De vogeltjes en die prachtige roze kralen zijn helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Met jou kofferschatten is het toch het hele jaar door zomer?? Ik word er in ieder geval instant vrolijk en warm van! Kan daarom ook niet zo goed kiezen.. Dus hou ik me maar aan tip 6: spreid uw winkansen ;-) de vogeltjes, de armband of 1 van de kettingen zou me heeeeeeel erg blij maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Oooo,die vogeltjes!!! Ik duim nu evht eens lekker voor mezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. De groene ketting steelt mijn hart.. omdat? Ik er blij van word en mezelf na een donkere winter mooie dingen gun met een betekenis. Omdat ik altijd blij word van je mooie blog. En van je oprechte reacties. Dat dus.
    xxc

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wauw, wat een boel kadootjes, lijkt wel sinterklaas. Ik zou het superleuk vinden om de ketting nr 4 te winnen. Waarom?... omdat ik nog nooit iets gewonnen heb en dat ook wel een keer wil meemaken. Lijkt me reuzeleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Na wat twijfel..toch maar wel reageren. Lees met heel veel plezier je kleurrijke blog, geniet van je foto's,lapjes,kralen en mooie berichtjes. Iets kiezen ..pieuw...de houten kralen ketting is toch wel mijn favoriet! Stoer& lief..het speldenkussentje is ook zo leuk ( vooral jouw labeltje erop).xMir

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Het is allemaal erg mooi, ik zou voor nummer 4 gaan, past wel bij mijn nieuwe tuniek!
    Gr diana

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik volg al tijden jouw blog, maar reageer nooit. Maar voor deze keer moet ik toch echt een uitzondering maken, want de vrolijke spiraalarmband vind ik helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat ontzettend leuk! Jij maakt zulke leuke dingen! Echt om vrolijk van te worden. Instant-summer-happiness! :-) ik doe graag mee voor nummer 6, de vrolijk gekleurde spiraal armband. Ik heb net een aantal king louie jurken en rokjes gekocht en die armband maakt mijn vrolijke outfit helemaal compleet! Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat aardig dat je al die leuke dingen zo maar weggeeft.Het allerleukste vind ik nummer 7 !

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een feestje na een drukke werkdag kijken in jouw koffer en verliefd worden op de bloemetjes van nummer 1 ... zooooooo jammer dat ik niet kan haken ... nu maar hopen dat ik ze win (liefde op het eerste gezicht:)) Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Mijn favoriet is zijn de oorbellen. Weet je waarom? Enkele maanden geleden knipte ik mijn lange lokken af tot een korte coupe. Ik ben er heel blij mee, maar ik moet het best oorbellen dragen omdat ik anders op een man lijk :) En van die knopen en roosjes zijn echt mijn all-time favourite!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik vind de spiraalarmbanden heel mooi. Dus daar ga ik ook voor , nummer 6!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. I love all your colourful things! Summer is approaching on this side of the world too.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Nou nou, jij pakt uit!! Ik vind alle cadeautjes geweldig, maar ik word toch wel heel erg blij van de spiraalarmband. Nu mijn jongste dochter aan het wennen is op de basisschool en daar best wel veel huilmomentjes heeft, kan ook moeders wel een opstekertje gebruiken!!!
    Lieve groetjes, Malotte (www.bymalotte.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een vrolijke kleurrijke kadootjes! Daar wordt ik toch zó vrolijk van!
    Nummer 2, de vogeltjes, vind ik prachtig! Ze zouden heel erg leuk op mijn roze kamer staan! Elke keer als ik dan huiswerk zit te maken, kan ik naar de vogeltjes kijken :-)

    Fijn weekend!
    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat een heerrrlijke schatten en TE moeilijk om te kiezen! Maar àls ik dan mag kiezen, dan ga ik voor de laatste. Kleurrijk past totaly bij mij! Ga ook nog even je shop in duiken!

    Fijn Weekend!
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  65. What fabulous cheerful things, but i do love your bracelets the best!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Het zijn allemaal mooie schatten maar ik ga voor de gehaakte broche. Die ziet er prachtig uit en staat vast mooi op een vestje. Beterschap met de verkoudheid.
    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  67. ooooohw, wat een superkans!!
    Je maakt het zomer in mijn hart!!!:)
    Ik zou gaan voor nummer 7...de P.R.A.C.H.T.I.G.E ketting....
    Zou super staan bij mijn zomerjurkjes en de prachtige armband die ik bij je kocht...(en waar ik HEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEL reacties op krijg!!)...
    Wat zou jij eigenlijk willen hebben voor nog meer zonneschijn??
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wauwie wat een gave actie! Ik moet zeggen dat ik al jouw foto's en creaties schatten vind! Ik word er altijd helemaal vrolijk van en raak erdoor geïnspireerd! Maar als ik dat iets geweldigs mag kiezen dan ga ik voor zo'n vrolijke spiraalarmband!
    Liefs Thalia

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat een super vrolijke spulletjes!

    Ik vind de armband super gaaf, maar het liefst zou ik het speldenkussentje winnen! Dat lijkt me heerlijk ontspannend werken tijdens het naaien (en dat kan ik wel gebruiken ;)).

    BeantwoordenVerwijderen
  70. WHat a fabulous Give Away!!! Yaaay. Can I have them all if I win? Cheeky me... It is between the bird garland and the bracelet... Hmmm... I guess I can make my own bird garland as you have been so kind to publish a tutorial on how to make those recently and I beading is something I don't really do myself. Number 6. If I ever was so lucky to win it would be number 6 that I would wear with pride and show the world.

    Thanks
    Annette
    My Rose Valley

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Al je kofferschatten zijn geweldig, maar ik zal toch moeten kiezen. Dan ga ik toch voor de ketting met de houten kralen en de grote roos eraan. Die kleurencombinatie vind ik erg mooi. En ik ben helemaal fan van dat soort bloemencabochons!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Al je kofferschatten zijn geweldig, maar ik zal toch moeten kiezen. Dan ga ik toch voor de ketting met de houten kralen en de grote roos eraan. Die kleurencombinatie vind ik erg mooi. En ik ben helemaal fan van dat soort bloemencabochons!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Prachtige mooie dingen maak je! Ik zou gaan voor nummer 4, de houten kralen met de roos, eenvoudig maar mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Sunshine here today but I'm not sure if summer is coming or if it's been and gone!!!
    #7 is my favourite!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Pick me, pick me!!! I love all of your giveaway presents but I am especially in love with the green necklace - gorgeous!!! Lovely to have found your blog xx

    BeantwoordenVerwijderen
  76. I would love bright summer memory bracelet,it is colorful,happy,perfect for the summer and I could maybe share it with my daughter.Lovely giveaway,thank you for the chance to win it.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. I love the colourful birdie garland - so sweet!!! Thank you for letting me enter your lovely giveaway!!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Oooh I can't resist that necklace - beautiful colours! Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  79. My favorite is the vintage style necklace. thanks for the chance

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Hmmm...I don't know if I would choose the bird garland or the bright and cheerful summer bracelet--both are beauteous with color!!!
    Bethany
    sweetbeebuzzingsATgmailDOTcom

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ik vier mee dat de zomer nu eindelijk gaat beginnen. Wil graag meedoen aan je give-away en ga voor de vrolijke armband

    BeantwoordenVerwijderen
  82. I absolutely love all. My favourite are number 6 & 7! Warm greatings from Italy, here is gonna be a hot summer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. OMGoodness...I am in love with #2, #6, and #7 <3
    I guess I would choose #6 as I am having a "thing" about bracelets right now & this one is just sooo pretty :) Thanks so much for your generous giveaway.
    Smiles, DianeM

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Love them all, but especially number 2, 3 and 6.
    Beautiful blog, with many good ideas, keep blogging please.

    Hi from Denmark, Mie

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Oh most definitely the gorgeous summer memory bracelet! In fact before I came here, I had a vision of something like this and went over to Etsy to ask if you might make one for me.....funny cos I see you already made them exactly as it was in my vision, but they all sold :o(
    So yes, back to the point, I would LOVE to wear one of these beauties on wrist, it would bring sunshine to me everyday ☼
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  86. That little bird garland is delightful! As is your blog!
    Kelley from Montana @ themorningdistrict.com

    BeantwoordenVerwijderen
  87. I love the summer memories bracelet!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. I would love to enter. I would be happy to win any of your treasures. I really can't decide. They are all gorgeous! x

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Love the vintage cabochon necklace!! The cupcakes look good also!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. I love everything, especially the birdie garlands! awolk at rogers dot com

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Your beautiful bright summer memory bracelet
    - and the cakes but especially that pretty bracelet

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Hoe tof is dat hier niet zeg ! Wat een festijn, al die zomerse kleurtjes ! Ik doe graag mee voor de vogeltjesslinger.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Hoi Maartje,
    Wil toch nog graag meedoen met de giveaway.
    De armband nummer 6 is toch wel favoriet!! Echt iets voor de zomer, en die is net begonnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Wow die armband, prachtige kleurtjes...helemaal mij!
    Ik doe dus graag mee voor nr 6...

    lieve groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Zoveel moois!
    Ik ga voor de oorstekers!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. It has to be the colour combination of number 7 beautifully bohemian.

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Oooh ik ben fan van die oorstekertjes! :) Supertoffe blog heb je ook, net ontdekt en ik ga hier nog eventjes blijven rondhangen denk ik!!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. ik probeer het toch nog even want ik vind nr.4 wel echt heel errug prachtig. Simpel en zo mooi! Gr. Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  99. 6 ZES zes 6⃣
    ooh, wat een luxe give away! Had ik al gezegd dat ik graag meedoe voor de armband van nummer 6?

    BeantwoordenVerwijderen
  100. What a beautiful selection! I can't believe I haven't come across your blog before - I'll definitely be back :) As for the treasures...number 6, the summer memory bracelet, would be perfect for cheering me up in our un-summery weather!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Op de valreep doe ik nog heel graag mee voor nr 7, mooi ketting, gemaakt van mijn favoriete kleur op dit moment: groen! ( van oranje hield ik al...). Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Mmmm, ik waag een gokje voor zo'n mooie spiraalarmband. Past vast goed bij die mooie ketting die ik een keer van je heb gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Ik ben gek op jouw spiraalarmbanden dus ik ga voor nr 6 in die geweldige zomerse kleuren. Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Oh! Die ketting!Zo mooi en echt in mijn kleurtjes! Heb nog nooit meegedaan maar kon dit keer niet weerstaan! Wie niet waagt!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Wauw...wat een reacties al!!!

    Oef...alles wat je maakt is zo leuk!
    Ik kies voor nr. 6 de spiraalarmband! Die schreeuwt de zomer van de daken! Wordt je helemaal vrolijk van!

    Spannend! Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Oh, wat prachtig allemaal! Op de valreep doe ik mee voor nummer 7, de prachtige ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Oeps, vergeet ik zowat te vertellen waarom; omdat ik gek ben op groen en rood, vintagelook en hij staat vast prachtig bij een zwierig gestipt zomerjurkje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  108. op de valreep hopelijk,want het lijkt mij een zomers gevoel geven om met de mooie ketting met brocante roos te lopen.
    Groet Ellis van Houwelingen

    BeantwoordenVerwijderen