dinsdag 25 juni 2013

New bracelets and some lucky winners...

Het is geweldig alle reacties op de Give Away!...dankjewel.
Maar het is wel reuze lastig om maar een aantal mensen blij te maken...
It was great to see all the comments on the Give Away!...thank you so much.
But it's so hard to make just a few people happy...

Ik zou graag iedereen een mooie kofferschat toesturen, maar dat kan niet.
Deze geluksvogels hebben wat gewonnen;
I wish i could send everyone a pretty suitcase treasure, but i can't.
These lucky ones have won something;







Miriam







Winnaars, mailen jullie mij even je adres?
Winners, will you email me your adress?

Voor iedereen die niet heeft gewonnen, je kunt nog een paar dagen genieten van
korting in mijn Etsy shop.
Er zijn weer nieuwe armbanden dus wil je er eentje wees snel!
For the ones who did not win, you still can enjoy a discount in my Etsy shop for 
a few days.
There are new bracelets added so if you want one be quick! 


















xx



18 opmerkingen:

  1. Wauw...!!!
    Gefeliciteerd dames!

    Heel erg bedankt voor deze leuke GiveAway!!!
    Fijne avond! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woehoe......
    Wat leuk dat ik gewonnen heb......super bedankt....
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Well done to all the winners. I am sure they will be thrilled with their gifts.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaah wat leuk!! Dat kan ik nou zo goed gebruiken, dank je wel, ik mail je mijn adres!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal gefeliciteerd dames met de mooie kofferschatten...hihi het was zo leuk ;)
    En Maartje bedankt voor de leuke give-away

    Lieve groetjes X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alle dames gefeliciteerd met het winnen van deze geweldige kofferschatten!

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. joepieeeeeeee gewonnen! heel erg bedankt! ik stuur je direct een mailtje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh so happy I managed to snap one up!! I've been refreshing your Etsy shop page many times a day waiting for them to appear heehee....thankyou for your gorgeous creations and for the generous summer discount :o)
    Lucexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeiciteerd allemaal, het zijn Prachtige kofferschatten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Joehoeeeeeeeeeeeeeeeee en nee dat is niet voor mij (snik) maar voor de winaars, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeuj!!! gewonnen, wat gaaf!!! Heb vandaag net een jurkje in de sale gescoord waar de ketting hééél mooi bij gaat staan!!! Echt super, super bedankt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. JIPPIE....!!!! JOEHOE! Superblij met mijn gewonnnen kofferschat! Kan het nog niet geloven, voor de allereerste keer iets gewonnen bij een giveaway. Wow..en dan meteen zoiets prachtigs..♥ Dank je wel!! Heel fijn weekend, XMir

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leukkk!! Bedankt voor de mooie armband die ik heb gekocht uit je koffer! Super blij mee! Lieve groetjes Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn kussentje is aangekomen hoor:

    http://multivroon.blogspot.nl/2013/07/lavendel.html

    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen