zondag 2 juni 2013

Save the date! the Yvestown Fair



Zet maar alvast in je agenda want dit mag je niet missen!
Ik heb zó genoten op de Yvestwon Fair vorig jaar,
kijk maar eens hier hoe fijn het was...
En ik ben trots dat ik er dit jaar weer bij ben, kom je ook? gezellig!

Save the date because you don't want to miss this!
I enjoyed the Yvestown Fair so much last year,
take a peek here to see how nice it was...
And i'm proud to be there this year, are you coming too? It will be fun!


                                                                 xx




5 opmerkingen:

  1. Ik ga komen want het is in mijn woonplaats. Hope to meet you there.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh.... Hopelijk kan ik nu wel!! Zo leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat al een hele poos in de agenda! Want wat was het leuk vorig jaar...Leuk dat jij er dit jaar ook bij bent!! Tot september,XMir

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I hope to see you there♥ Last year my dealing with cancer made me a big cut, but this year i am stronger. :o)
    XO, Martina♥

    BeantwoordenVerwijderen