zondag 16 juni 2013

Spending the weekend...

...ik genoot van veel fijne dingen...(en ik voel me al veel beter, dankjewel!)
...i enjoyed many pretty things...(and i feel much better, thank you!)





...bbq voorbereidingen (en natuurlijk het opeten van al het lekkers in het 
gezelschap van goede vrienden)...
...bbq preparations (and of course eating all the deliciousness together
with some good friends)...


...helemaal verliefd mijn nieuwe aankopen
een oud emaille pannetje en een lief vestje...
...totally in love with my new purchases
an old enamel pan and a cute cardi...



...dikke vette lievelings omelet maken voor mijn Lief op vaderdag...
...making a big fat favorite omelet for my Love on Fathers Day...


...beetje relaxen en lezen...
...doing easy and read a bit...



...een recycle projectje (daarover later meer...)
...a little recycle project (more about that later)...


Ik hoop dat jullie weekend ook zo fijn was!?
wat maakte het zó fijn?
en wat niet?
I hope you had such a pretty weekend too!?
What made it pretty?
and what not?

xx







7 opmerkingen:

  1. Mmmm dat ziet er lekker uit! Klinkt als een goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn weekend gehad dus! En wat gaaf dat je je vestje hebt aangepast aan je pannetje (koken in stijl haha). Ik ben benieuwd naar je recycle projectje.
    Hier een rustig weekend achter de rug. Wat wél fijn was is dat ik nu eindelijk zonder morren eens wat ritstasjes heb gemaakt die naar m'n zin zijn. Minder fijn is dat m'n naaimachine niet lekker loopt, oeps.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooooh vestje en pannetje helemaal assorti!!! leuk!!!
    zag er een super weekend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mmmmmm ik krijg spontaan zin in een bbq!!
    Van zo'n vestje + pannetje zou mijn hart ook een sprongetje maken....
    Ik heb dit weekend vooral genoten van een pyjama-dagje met de kids en een heerlijke salade uit eigen tuin/pot:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dit zijn toch geluks momenten.....heerlijk zo'n weekend.
    Geniet zo even met je mee.....
    Je vis met kruiden en limoen ziet eruit om te watertanden.....

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was een geslaagd weekend! Hier stond een rommelmarktbezoek op de planning, kwam thuis met leuke aanwinsten, dus een geslaagd weekend.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen