maandag 1 juli 2013

About the love for bright clear neon pink...

Wat is het toch met helder fel neonroze?
What is it about bright clear neonpink?

Is het omdat het zo'n heerlijke accentkleur is?...
Is it because it's such a pretty accent colour?...









...of omdat het zó lekker knalt...
...or because this colour pops out so pretty...







...omdat het mooi is met wit...
...because it's pretty with white...





...of met teal, turqoise, oker...
...or with teal, turqoise, ocre...



...omdat ik een kadootje verpakt  in deze kleur wel zou willen houden...
...because i would rather keep a present that's wrapped up in this colour...



...of omdat snoepjes beter smaken uit een neon roze bakje?...
...or because a neon pink bowl make sweets taste better?...


...het is liefde voor de kleur
een beetje
niet teveel
fel helder neonroze
xx
...it's love for the colour
a bit
not to much
bright clear neon pink
xx











16 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's en ook ik ga voor felroze. Gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is mijn lievelingskleur! Prachtige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonder twijfel mijn absolute lievelingskleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It is my favorite colour!
    Thank you for this wonderful Photos!
    Kerstin♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een kleur waar je vrolijk van wordt en een zomersgevoel van krijgt...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. To overly yummy colours! Sweetheart, you were the first person to comment on my blog, one year ago today. I'd love to send you a little vintage parcel, contact me if you get chance and we can sort it out! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk om zoveel kleurtjes samen te zien !
    Groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik houd er ook van, vroeger toen ik klein was had ik een hekel aan roze. Tegenwoordig vind ik het prachtig, heb zelfs een jasje in die kleur gekocht!

    <3 liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellige kleurtjes weer, wordt je zo vrolijk van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja heerlijk he, ik kan er ook geen genoeg van krijgen! Ooooh en die schuifjes, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk! Wibra verkoopt momenteel haakkatoen in neonroze.... (en neongeel, -groen en -oranje), aanrader! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig al die kleurtjes,ik word helemaal vrolijk van je post,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful blog - love the bright colors. Someone in the US I think you have a lot in common with is bleubirdvintage.typead.com. She has a similar style, 4 children - I think it would be a good combo!

    Laura from sundayview.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen