donderdag 4 juli 2013

Around here...(before we start our holiday...)

Mijn Lief moet nog één dagje werken, en dan hebben we samen een
paar heerlijke weken vakantie!
Nou, daar ben ik best aan toe.
De Meisjes hebben de eerste week er al bijna opzitten en ik moest ze
af en toe wel bezig houden.
Het was niet erg mooi weer, ze konden niet veel naar buiten dus werd hier
veel geknutseld...
My Love has to work one more day and then we finally have a few
weeks of holiday together!
Well, i can use some holiday.
The Girls almost have had their first week of holiday and i had to keep them busy.
The weather wasn't that great, they couldn't play outside all the time so we did 
a lot of crafty things...





...ze maakte wel leuke dingen zoals deze visjes, om alvast in
vakantie sfeer te komen.
Het idee komt van Ingrid en ik vind het echt een zomers idee.
Zelf de kleinste knipte vol overgave mee...
...they made some cute things like these fish, to already get that holiday feeling.
The idea is from Ingrid and it's such summerlike idea.
Even our little one did some cutting...


De weersvoorspelling is wel goed
 zonnig
geen regen
oh, dat wordt genieten!
The weather forecast is pretty good
sunny
no rain
Oh, we're gonna enjoy!


we gaan veel ijs eten
uit mooie kopjes
we're gonna eat a lot of icecream
from pretty teacups




we gaan zwemmen
en zonnen
en spelen
we're gonna swim
and bathe in the sun
and play


ik zal weer eens wat haken
en ik weet niet eens wat
maar dat maakt niet uit
het is gewoon fijn
en
zó lang geen tijd meer voor gehad
i will be crocheting a bit
and i have no idea what it will be
but i don't care
it's just so nice to do
and
haven't have time for that for so long



mmmm...kleurig
mmmm...colourful


ik ga genieten van hele lange 
koffiedrinkmomenten
met mijn Lief
i'm gonna enjoy very long
coffeedrinkmoments
with my love




deze bakjes zijn leuk
ik kocht ze bij de Blokker
eigenlijk bedoeld voor een theezakje
3 in een pakje voor 1 euro
these plastic things are fun
i bought them at the Blokker
originally meant as be teabag holders
3 in a package for 1 euro


dusse...
so...


...ik pak de laatste kofferschatten in...
mijn Etsy shop is nog tot vanavond open!
...i will wrap up the last suitcase treasures...
my Etsy shop will be open till tonight




...die gekke oude koffer gaat dicht...
...that silly old suitcase will be shut...


en gaat weer open
ergens rond
22 juli
and will be open
somewhere around
July 22

Ik wens jullie lieve lezers en volgers een fijne vakantie!
een mooie zomer
wat je ook gaat doen
geniet!
xx
I wish you sweet readers and followers a happy holiday!
a beautiful Summer
whatever you'll be doing
enjoy!
xx



















23 opmerkingen:

  1. Jammm, die ijsjes zien er heerlijk uit. Geniet van jullie vakantie met elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele fijne vakantie gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie! Die bakjes zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele fijne vakantie... wij moeten nog even een paar weekjes wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wishing you all a wonderful holiday ... Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne vakantie (en leuk, die bakjes van Blokker!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super fijne vakantie voor jou....en je gezin..
    Geniet van elkaar..
    En ben echt heel blij met de armband...hij is echt super mooi...

    Tot over een tijdje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij ook een hele fijne vakantie! Het ziet er allemaal enorm gezellig uit op de foto's! Ik geniet van deze plaatjes. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk die ijsjes zo in die kopjes!

    Fijne vakantie!!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, heerlijk, vakantie!
    Hier in Rotterdam moeten we nog 2 weken!
    Geniet ervan, (ik geniet erg van je vrolijke blog met mooie spullen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele fijne vakantie toegewenst!! En inderdaad voorlopig MOOI WEER!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijne vakantie, ga maar lekker genieten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezellige zo'n hele tros met visjes! Een hele fijne zonnige vakantie gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gezelligheid bij jullie, die visjes zien er inderdaad zomers uit! fijne vakantie, het begint volgens mij al goed?!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. joepi de broche past zo mooi bij mijn zomerse kledij!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij ook een hele fijne vakantie en met dat weer is het dus toch goed gekomen, geniet er samen van.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Maartje, wat een heerlijk kleurrijk blog heb je! En mooie dingen ook... Kwam hier terecht omdat ik "granny chic" opzocht, ben helemaal weg van Dottie Angel haar werk en doordat je het boek op je blog had geplaatst, kwam ik bij jou :) Nou, ik zal hier nog wel vaker te vinden zijn. Hoop dat je een fijne vakantie hebt (gehad). Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi , I love your blog always has nice things here, hugs ...

    http://www.titacarre.com
    http://vitrine.elo7.com.br/titacarre

    BeantwoordenVerwijderen