maandag 29 juli 2013

I'm in that flow again...

Die flow van maken weet je wel...
Het begint altijd met een hoofd vol ideëen.
Dan zie ik inspiratie in bijna alles.
Ik zoek in die gekke oude koffer naar wat ik kan gebruiken.
Mijn handen doen de rest.
Er wordt gewerkt aan meerdere projecten tegelijk, want ik ben veel
te fanatiek en heb weinig rust om aan één project te werken.

That flow of making you know...
It all starts with a head full of ideas.
Then i see inspiration in almost everything.
I'm looking for what ever i can use in that silly old suitcase.
My hands will do the rest.
I'm working on different projects because i'm to excited and i'm not
calm enough to just work one thing at a time.



een beetje kleurinspiratie
a bit of colour inspiration











en dan...mooie dingen maken!
voor mezelf
voor mijn Etsy shop
en voor de Yvestown Fair*

and then...create prettiness!
for myself
for my Etsy shop
and for the Yvestown Fair*













Ik heb het naar mijn zin hoor!
maar zoals altijd heb ik tijd te kort
de Meisjes hebben nog vakantie
mijn lIef weer aan 't werk
en met een nieuwe hittegolf in aantocht
weet ik niet of er veel van bloggen komt deze week
mocht je me missen
je weet waarom
;-)

I'm having fun!
but i do have too little time
the Girls still have holiday
my Love is back to work
and with a new heatwave on it's way
i might not do much blogging this week
so if you miss me here
you know why
;-)



Een geweldig mooi evenement georganiseerd door Yvonne
op zaterdag 7 september in haar prachtige tuin
dat is al over 6 weken!!
o jee...
Ik zou het leuk vinden als je komt!
A great event organised by Yvonne
on Saturday September 7th in her beautiful garden
that's in 6 weeks already!!
oh my...
i would love to see you there! 

xx






14 opmerkingen:

  1. Ik zou het ook leuk vinden als ik kwam, haha, oooh maar veel te ver weg helaas, het ziet er weer prachtig kleurrijk uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je lapjesdeken! Heerlijk mooi, en al de rest ook hoor. En kom dolgraag naar de Fair, hopelijk lukt het!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wauw, wat veel omhanden! Word er een beetje zenuwachtig van, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. have fun!!!!!!
    Liefs Theetje...
    ps: wat een prachtige dingen maak je toch!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een kleurenbom, heerlijk om naar de kijken. Ik kan me voorstellen dat je daar inspiratie van krijgt! Wat een prachtige printjes, stofjes en kleurtjes... krijg zin om naar mijn lappenkast te rennen :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ken dat ! ik heb dat ook vaak ( eigenlijk is de vraag : wanneer heb ik dat niet ;) Maar nu heb ik vakantie en nu kan ik dus ook die plannen gewoon uitvoeren :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The colour on your this post (and every post of yours) makes me so happy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow ik bewonder je echt om je kleurencombinaties, als ik zie welke leuke stofjes en gekke stofjes jij allemaal moeiteloos combineert ben ik toch wel een beetje jaloers hihihi.
    Goed bezig hoor! Have fun!
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben echt gek op al die mooie kralen foto's dan krijg ik altijd helemaal zin om sieraden te gaan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Just love what you do and the festival looks great! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mmmmm en zo heerlijk kleurrijk!

    Ik ben net terug van vakantie en moet duizend dingen tegelijk en weet niet waar te beginnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooh, spannende patchwork dinges!! Leuk :-) Wat jammer dat ik 7sept niet in het land ben. Dan ben ik op rei-heis!! :-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen