dinsdag 23 juli 2013

making an icecold snack...

...met bekertjes, water, limonade en een vriezer...
...with cups, water, lemonade and a freezer...












...of met yoghurt in plaats water...
(zoals mijn moeder vroeger altijd voor mij maakte)
...or with yogurt instead of water...
(like my mother use to make me as a child)



(oké, snel terug in de bekers want ze smelten te snel!...)
(okay, put them back in the cups quickly because they are melting to fast!...)







xx


ps dankjewel voor de reacties op mijn post van gisteren
zo lief om te lezen dat ik gemist wordt op het grote www
;-)
ps thanks for your comments after yesterdays post
so sweet of you to read that i'm missed on the big www
;-) 








4 opmerkingen:

  1. Lekker frissssss ! Dat kunnen we wel gebruiken hè met dat puf-weertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je er weer bent! De yoghurt variant maken we hier op het moment elke dag, vaste afsluiter van het avondeten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker! Eerlijk gezegd vind ik dit ook veel leuker dan alle machines die je tegenwoordig kunt maken!

    BeantwoordenVerwijderen