woensdag 14 augustus 2013

Around here...

...en toen had ik dus tijd...om voor de lunch kaas pannekoekjes te bakken...
...and then i had time...to bake little cheese pancakes for lunch...




...om bij de slijter in de buurt 
-die failliet is en gaat sluiten, arme man- 
mooie (lege) wijnkistjes op te halen...
...to pick up beautiful (empty) wine boxes at the local liquor store 
-which is bankrupt and closing very soon, poor man-


...en deze meteen na thuiskomst te verven, zacht oud roze...
...and paint them immediately being back at home, soft antique pink...



...en deze ook maar meteen in mijn werkruimte op de zolder een plekje te geven.
een ruimte voor mezelf waar ik flink aan het opruimen ben
en van plan ben 
véél meer tijd te gaan doorbrengen...
jippie!
...and place them in my workspace in the attic
a space for myself where i'm having a hugh clean up
and where i will spend
a lot of time from now on...
woohoo!



...om kleurige armbanden voor mijn Etsy shop maken 
met héél véél kleine kraaltjes...
...to make colourful bracelets for my Etsy shop
with lots of tiny beads...





-supermooi om te combineren met de andere armbanden die ik maak-
-very pretty to mix these with the other bracelets i make-



...en ik doe een heleboel naaiwerk
zoals
deze tas afmaken
 iets dat ik lang niet heb gedaan, tassen maken.
en ik was vergeten
hoe leuk het is!
...and i'm doing a lot of sewing projects
like
finishing this bag
it's something i didn't do for a long time, bag making
and i forgot
how much fun it is!


...deze staat al in mijn Etsy shop en er volgen er vast meer!
...this one is already added to my Etsy shop and i'm sure more will follow!


Fijne week!
xx
Have a lovely week
xx




14 opmerkingen:

  1. Those pancakes look so tasty ... I could do with some right now.
    The painted boxes look just perfect .. and the bag and bracelets ... you have been busy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die blogposts van jou maken me altijd zo blij, zulke heerlijke kleurtjes. Hoop er op dat ik snel ook meer kan gaan knutselen en freubelen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk voor je!!!!! Lekker genieten:)
    Heerlijk kleur op je kistjes en die kleine-kralen armband staat op mijn verlanglijstje!!!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk zeg, dat die 'zeeën' van tijd die je nu hebt, met alle meiden op school, zo goed ingevuld worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn! Geniet van deze nieuwe periode waarin er tijd voor jou vrijkomt!
    Liefs Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Arme man ja... maar het levert jou wel heel leuke kastjes op...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zeg, die extra tijd!!
    Superleuk die kastjes en de inhoud is ook om van te smullen...prachtige kleuren!
    Geniet, geniet!
    Vinden de meiden het fijn om weer naar school te gaan? En hoe vind je jongste het?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha ha, jij bent lekker actief! Prachtig allemaal zeg!! Vergeet je niet om ook af en toe op de bank met een kop koffie te niksen?? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh, wat maak je mooie (en lekkere!!!) dingen! :)
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat weer een kleuren feest !
    Hier word ik zo blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tijd voor jezelf en fijn bezig zijn om mooie dingen te maken... genieten!

    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat lijkt me dat zalig een eigen ruimte voor al je spulletjes en je creaties. Geniet er maar van en van die mooie roze kistjes en al het ander vrolijks waar je je mee omhult. Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben jij goed bezig in deze vakantietijd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk kleurtje roze. Welke is dat? Heb zelf nog een flink aantal fruitkistjes staan die wel een lakje mogen.

    BeantwoordenVerwijderen