woensdag 7 augustus 2013

Celebrating my ETSY-versary!...

Precies vandaag twee jaar geleden opende ik mijn Etsy shop.
Nog geen dag spijt gehad!
Zoveel leuke mensen hebben al een kofferschat gekocht.
Ik heb zoveel moois gemaakt.
En ik ga zeker nog even door...
Exactly today it has been two years ago i opened my Etsy-shop.
I haven't regret it for a day!
So many nice people have already bought a suitcase treasure.
I have made so many pretty things.
And i will keep on doing that...


















Om het te vieren geef ik korting op alle kofferschatten in mijn Etsy shop.
Dus als je bij checkout de couponcode TWOYEARS invoert ontvang je
20 % korting op de aankoopprijs.
To celebrate this i will give a discount on all suitcase treasures in my Etsy shop.
So if you enter couponcode TWOYEARS at checkout, you will receive 
20% discount on the listed price.

De korting is de hele maand augustus geldig, ook op alle nieuwe kofferschatten
die ik de komende weken in mijn Etsy shop zal zetten.
Discount will be available the whole month of August and will also be
valid on the new treasures i will be adding to my Etsy shop these 
upcoming weeks.


xx



15 opmerkingen:

  1. Hoera voor je shop ! En natuurlijk ook voor jou !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd.
    Wat jij doet, dat wil ik ook. Met andere dingen natuurlijk. Maar ik durf niet zo goed, zo'n etsy. Zelf al wel dingen gekocht, maar verkopen is toch anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria... Gefeliciteerd met die mooie jubileum, je maakt echt geweldige dingen en ook de manier waarop je het op de foto zet.. ik houd er van!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hiep hiep hoera, voor jou en voor je shop. En natuurlijk ook voor ons, omdat wij zo fijn mee kunnen genieten van al jouw moois.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. congratulations on your etsy-versary : )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd!! En tot straks in Lommel, fingers crossed voor mooi weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! En je spulletjes zijn mooi, maar je foto's zijn ook altijd om van te genieten (al verdien je daar niets aan, jammer ;)) Wens je nog veel meer fijne jaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! 2 jaar alweer, gaat snel en je maakt mooie dingen dus zeker nog even door gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd, je heb in die afgelopen twee jaar Prachtige spulletjes gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd!!!!! En dat je nog lang mooie dingen mag blijven maken en verkopen. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd hoor! Je maakt ook zulke leuke dingen. Voor mijn vakantie had ik al besloten iets bij jou te bestellen. En nu ben ik terug, en zie dat je weer veel verkocht hebt! Maar ik heb nog iets moois kunnen ontdekken en heb het direct besteld! Ben benieuwd!!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen