dinsdag 20 augustus 2013

DIY; a bright neon pinboard with pretty pins-the easy way...

Nodig;

*prikbord (kurk bord)
*stof
*restje verf
*haarpinnen voor krulspelden
*masking tape
*schaar
*lijm (pistool)

You need;

*pinboard (corkboard)
*fabric
*a bit of paint
*pins for curl rollers
*masking tape
*scissors
*glue (gun)

En zo maak je het...in plaatjes...
And this is how you make it...in pics... 




























Happy pinning!!
xx

*Hema-maskingtape, kaart met duiven
Ikea-prikbord
drogisterij-haarpinnen
Dottie Angel-ansichtkaarten, doily
Silly Old Suitcase-XL broche, gehaakte bloemenbroche

*Hema-maskingtape, postcard with doves
Ikea-pinboard
drugstore-hairpins
Dottie Angel-postcards, doily
Silly Old Suitcase-Xl brooch, crochet flower brooch


28 opmerkingen:

  1. Ha! Net wat ik even nodig had deze inspiratie!
    Ik heb nog zo'n saai kurkding in de keuken hangen.....
    Dank voor 't idee, groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh instant happieness dit, geweldig!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk prikbord, goed idee met de vlaggetjes/haarpinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely....I'd back mine in a vintage sheet! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi!!! Dit ga ik onthouden, en ooit ook eens maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moooooi!!!! (dat vinden de meiden hier ook, die roepen: ooooooh)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ge-We-L-D-IG!!!!!!!!!!!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dit er supergezellig uit! En wat een leuk idee om vlaggetjes om de pinnetjes te maken. Nog van harte gefeliciteerd met je prachtige dochter.

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love the pins with flags! I recently bought some cute pins which have turtles and ladybirds on, so nice to make things fun!
    http://ahandfulofhope.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. suuuuuperleuk, ik heb hier nog 2 van die prikborden staan. Moet ik een jongens- en meiden uitvoering maken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk! Ik ga het eerst maar eens easy pinnen op pinterest en dan later voor het echie. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. TOP.
    Die drogisterij pinnen met vlaggetjes, die ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat leuk. Aardig van je om deze diy op je blog te delen.

    Volgens mij heb ik nog zo'n prikbord op zolder liggen, ik heb het ooit goud gespoten voor de kerstkaarten, maar dan kan 'ie nu wel wit of lichtblauw. Als hij klaar is, dan zal ik het resultaat op mijn blog plaatsen.

    Bedankt voor het idee.

    Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooooooooooooooooh c'est trop adorable,
    Je vais essayer aussi,
    merci pour cette perveilleuse idée.
    http://legrenieracrin.canalblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuk idee!
    Bedankt voor het delen!

    Liefs x Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtigggg bedankt voor het delen hier van. Lieve groet Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk idee, die vlaggetjes op je prikbord.
    Eigenlijk zo simpel, maar je moet er maar op komen.
    Veel leuker dan een gewone speld.
    Bedankt voor het idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk! En slim ook trouwens :)

    Liefs, Audrey

    BeantwoordenVerwijderen
  19. So pretty...this would save my wall...especially seeing it is full of photos and drawings stuck on with pretty tape. I like your idea much better. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Just gorgeous as all your makes are with your lovely choice of colours. Really like the doillies you've been making.
    X

    BeantwoordenVerwijderen