woensdag 28 augustus 2013

Enjoying the happy little things...

Ik geniet gewoon van de kleine fijne dingen...
I'm just enjoying the little happy things...

...zoals zelfgemaakte rocky road met hazelnootjes, amandelen, biscuitjes
en marshmallows -en dat is haar schuld, door haar moest ik het maken-   ;-)
...like homemade rocky road with hazelnuts, almonds, biscuits and
marshmallows -and that's her fault, she made me do it-   ;-)








...kofferschatten maken en inpakken voor de Yvestown Fair...
...making and wrapping up suitcase treasures for the Yvestown Fair...







...een paar schattige blikjes die ik laatst kocht...
...a few cute little tins i recently bought...





...iets lekkers voor de Meisjes maken voor na school...
...making something sweet for the Girls for after school...




...en de zakken superlekkere chips 
eentje is gereserveerd voor mij vanavond
dát is een fijn vooruitzicht!
...and the bags of delicious chips 
one is reserved for me for tonight
that's a nice perspective!



xx






14 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor dit mooie heppie blogje ♥ ik genoot even heerlijk met je mee xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijkheden!!! Die rocky road ziet er echt overheerlijk uit!
    Ik wens je heel veel plezier zaterdag!!
    Fijne chipsavond ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik krijg trek van je berichtje :) Het blik van Venz is leuk! Ik heb van de week exact dezelfde gekocht. Nu nog ergens de blauwe vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmmm.... wat ziet die chocolade er lekker uit!!! Veel plezier met de Chips! (Mmm... zou ik ook nog wat hebben liggen... even kijken.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag die foto en direct had ik ziets van yam! Het ziet er heerlijk uit ;). Je hebt ook heel leuke blikkendozen gevonden !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Life always looks so pretty in your pictures Maartje. Love the biscuit idea, I usually do that to marshmallows, now I'll be trying it with biscuits too.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ok.
    nu heb ik zin in chocola ...
    EN IK HEB DAT NIET IN HUIS !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love your birds. I think I have to buy some. Good luck on the fair. Your boot will look like a Christmas cracker with all your colors!!!
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er super lekker uit ga het zeker eens proberen. Wens je een super leuke fijne fair dag, groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Maartje, wat een fijn en sfeervol blogberichtje! Ik geniet graag mee van de 'genietdingen' waar je over schrijft en fotografeert...en de chocola, te mooi om op te eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij bent echt super goed bezig!!! Ik zie je over een week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk postje, mooie foto's ook! Rocky road is zo verslavend haha!

    BeantwoordenVerwijderen