zaterdag 3 augustus 2013

Instead of blogging...

In plaats van bloggen...deed ik aan wat neon roze haakwerk...
Instead of blogging...i did some neon pink crochet...




...at ik in een zeer goed restaurant...
...i had diner in a very good restaurant...




...staarde ik naar de lucht...
...i stared at the clouds...


...speelde ik met kleurtjes...
...i played with colours...



...maakte ik een heerlijke salade met verschillende soorten vis, garnalen,
kikkererwten, tomaatjes, ei en limoen...
...i made a delicious salad with different kind of fish, shrimps, chickpeas,
tomatoes, egg and lime...







...repareerde ik mijn granny kussen...
...i repared my granny pillow...


"wie heeft er met zijn vingertje aan mijn kussen zitten plukken?!"

"...uh, ik..."
"...en ik..."
"...en ik ook..."

"waaróm?"

"dat weten we niet mama, maar we hebben het nu toch eerlijk gezegd?"

"zucht"
*
"who have been picking on my pillow with her tiny finger?!"

"...uh, me..."
"...and me..."
"...and me too..."

"why?"

"we don't know why mom, but we admitted honestly now don't we?"

"sigh"
*




...poetste ik de schouw en schoof wat met mijn oude blikken...
...i cleaned the chimney and rearranged my old tins...



...haakte ik vrolijke randjes aan vlaggetjes...
...i crocheted colourful edges onto little flags...




en nu ga ik mijn koffie drinken
en gaan we daarna naar de speeltuin met de Meisjes
erg blij
dat de temeratuur van vandaag
(26 graden Celsius)
beter is dan gisteren
(37 graden Celsius)
xx


and now i'm gonna drink my coffee
and we're off to the payground with the Girls
very happy
the temperature today 
(26 graden Celsius)
is better than yesterday
(37 graden Celsius)
xx



13 opmerkingen:

  1. Lovely colours, sounds like lots of fun and jolly times in your house! the food looks very fancy in your restaurant, bottle tops all the way
    http://ahandfulofhope.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat een felgekleurde heerlijkheid overal. De randjes aan de vlaggenlijn is echt ZO mooi, geweldig gewoon!! Love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke foto's weer! Ik ben echt enorm van fan je mintgroene schaaltje <3 love it!

    <3 liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer zitten genieten van je foto's en wat zijn je vlaggentjes geweldig!!
    Maar het meest zwijmel en staar ik naar je HELE leuke blikjes. Heb ook een blikkentik!!
    Gr. Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig allemaal, zulke mooie foto's :) En wat een gave blikken verzameling!!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke plaatjes weer.

    Fijn weekend, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke foto's met al die kleurtjes, kraaltjes, gehaakte randjes om vlaggetjes, blikken en nog veel meer... heerlijk om te zien.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I just love your crochet and I could just eat your dinner! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk en prachtig en ook heel gezellig zo te zien!! Net als pulken aan draadjes, ook heel lekker.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen