maandag 5 augustus 2013

Volgens het boekje...By the book...


Het boek;

The book;



Het idee;
De lieve zakdoekjes DIY op pagina 90 en 91...

The idea;
The cute hankies DIY on page 90 and 91...





Mijn materiaal;
My supplies;





...en dit is wat ik maakte...
...and this is what i made...






*only for tears of joy*












Kringloop Geluk
Echt een geweldig boek
vol fijne DIY ideëen
prachtige plaatjes
en heerlijk geschreven
xx

Kringloop Geluk
Really a great book
Full of fun DIY ideas
pretty pictures
and nicely written
xx

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie registratie van je DIY.

    Het boek staat op mijn verjaardagverlanglijstje van 25 september!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hè, ik ben ook zó blij met het boek !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat weer leuk gemaakt, zou 'm ook wel in m'n collectie willen hoor!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!!
    Ik zou er ook wel een paar kunnen gebruiken;-)
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben ook geïntrigeerd geraakt door het boek, wat vind je er allemaal in?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooi gedaan!
    Ik ben nog steeds op zoek naar zakdoeken!
    Ik maakte wel al de zwaluw-mobiel :)
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a wonderful gift! The whole package is so lovely. Can you tell me more about the fabric you used?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gemaakt! Ook met zo'n mooi labeltje d'r aan!

    BeantwoordenVerwijderen