zondag 8 september 2013

A bit of after Yvestown Fair fun-free shipping in my Etsy shop!!

Wat ben ik toch aan het nagenieten van de Yvestown Fair, en vele
anderen ook.
Dat gevoel wil ik nog even blijven delen met jullie maar vooral met degene die niet
konden komen.
Dus daarom kun je de komende tien dagen shoppen in mijn Etsy shop zonder
verzendkosten te betalen!
Als een soort van after Yvestown Fair fun.
Er staan alweer mooie kofferschatten in mijn shop en de komende dagen voeg
ik nog veel moois toe...

I'm just reminiscing yesterdays lovely Yvestown Fair, a lot of us do.
I wanna share that feeling with you for a while but especially with
the ones who could not make it to the Fair.
So that's why i'm offering free shipping for ten days on all suitcase treasures
in my Etsy shop!
As a bit of after Yvestown Fair fun.
I've already added pretty suitcase treasures to my shop and i will add more 
prettiness in the next few days...














*
voer in
couponcode
AfterFairFun
*

*
enter
couponcode
AfterFairFun
*

xx


3 opmerkingen:

  1. Ik heb al op een aantal plaatsen foto's gezien, en het ziet er echt super gezellig uit, die Yvestown fair. Ik ga 'm in de gaten houden voor volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HayHay!
    Wat leuk allemaal!
    Fijn dat het zo geslaagd was!
    Liefs Danielle (DivaDaan)
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen