maandag 30 september 2013

Around here...

De afgelopen dagen genoot ik echt enorm van het prachtige weer en
de blauwe lucht!...
The past few days i enjoyed the beautiful weather and the clear blue sky
so much!...




kocht ik groenten in de aanbieding
en kookte ik veel voor meerdere dagen
dat moet soms
met dit 5 personen gezin
i bought vegetables with discount
and cooked a lot for a few days
it's a must do 
with our family of 5




vond ik dat ik een stapel fijne tijdschriften
en iets fouts met chocolade
wel verdiend had
i thought i deserved
a big pile of pretty magazines
and something really wrong with chocolate 



haakte ik door en door
met twee soorten garens  
ik twijfel of dat verstandig is
hmmmm...
i crocheted on and on
with two different yarns
i wonder if that's a wise decision
hmmmm...




hou ik van de tekeningen
die de kleinste van dit gezin maakt
i like the drawings
the smallest of this family is making


en geniet ik van een kleurige bos bloemen
die we kregen
omdat we 10 jaar getrouwd waren
op 26 september
and i enjoyed the colourful bunch of flowers
which we received
because we had our 10 years wedding anniversary
on September 26



xx








12 opmerkingen:

  1. Hele fijne plaatjes weer❤️ en je haakwerk ziet er prachtig uit!! Ga zo door zou ik zeggen. Liefs Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's! Heerlijk genieten van de zonnestralen!
    X Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 10 jaar getrouwd, gefeliciteerd! Heerlijk het mooie weer van de afgelopen dagen. Volgens mij morgen nog een heerlijk dagje. Laat ik nou net vrij zijn morgen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's...en gefeliciteerd met jullie 10 jarig huwelijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I always, love, love, love your colourful posts.....great crochet! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk weer he? Echt een cadeautje van de herfst.
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk weer he? Echt een cadeautje van de herfst.
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's allemaal! Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een moois allemaal! Gefeliciteerd met jullie trouwdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja! De tekening van je jongste zou het geweldig doen als knuffel! Heb laatst ergens gezien dat iemand van kindertekeningen knuffels maakt. Inclusief ongelijke beneb, flaporen en noem maar op. Deze zou prachtig zijn als knuffel. En gewoon zo aan de muur ook.
    Liefs Ivon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. beautiful!!!! :) Kisses from Argentina!
    Lau bulubu.blogspot.com.ar

    BeantwoordenVerwijderen