dinsdag 24 september 2013

Blooming onion bread...

Zo af en toe heb ik echt inspiratie nodig voor het avondeten.
Daarom pin ik regelmatig lekkere recepten op mijn pinboard.
Deze keer probeerde ik het blooming onion bread.
Echt.
Maak het een keer.
Want het is heerlijk!
Ik serveerde het met een pannetje soep en een lekkere salade...
Once in a while i really need inspiration to make diner.
That's why i regurlarly pin delicious recipes on my pinboard.
This time i made the blooming onion bread.
Really.
You should make this.
It was delicious! 
I served it with soup and a yummy salad...


brood
basilicum olijfolie
boter
biologische kruiden, die kocht ik hier
kaas

bread
basil olive oil
butter
organic herbs, i bought these here
cheese



beetje wazig plaatje maar het wordt alweer vroeger donker :-o
a bit of a blurry picture but it's already getting dark earlier  :-o

xx






9 opmerkingen:

  1. Wauw, spectaculair gevalletje! (Je link naar het brood in je NL-tekst doet het niet)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! heb het opnieuw gelinkt maar het blijft haperen...
      Beetje raar want in het engelstalige stukje werkt het wel...

      x

      Verwijderen
  2. Dat ziet er heel smakelijk uit,
    en wat vroeg donker betreft,
    tja daar verkeek ik mezelf ook weer op,
    nu al donker he toch maar ja dat heeft ook wel weer iets ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw recept heb ik gauw gepind. Misschien vind je het leuk ook leuk om op mijn pinterest te kijken wat ik aan recepten en patronen bewaar zie http://www.pinterest.com/djaktief/boards/

    groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dt is hier ook een top-receptje....
    Ik zet het meestal als bijgerecht bij pizza, en met gebakken stukjes spek erin bij uiensoep....succes gegarandeerd!

    BeantwoordenVerwijderen