vrijdag 6 september 2013

Ik ben er klaar voor!...I'm so ready for it!...

Na een heleboel gehaak, genaai, gereig, geplak en gestempel ben ik er klaar voor...
De Yvestown Fair 2013!
After a lot of crocheting, sewing, beading, pasting and stamping i'm ready for...
The Yvestown Fair 2013!


























Meer weten? lees er alles over
hier
hier
of hier...
Do you want to know more about it, read all about it
here
here
or here...

Natuurlijk hoop ik jullie morgen te zien op de Yvestown Fair!
I hope to see you all at the Yvestown Fair tomorrow!






Fijn weekend
Geniet
wat je ook gaat doen!
xx
Have a happy weekend
Enjoy
whatever your plans are!
xx





18 opmerkingen:

  1. Ik wens je heel veel plezier ! Morgen is het niet meer zo heet en dat is vast prettig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel succes én veel, plezier vooral ! Zoals altijd weer maaksels om va te snoepen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas te ver maar ik word helemaal hebberig van die mooie spulletjes. Veel plezier morgen, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes morgen, jammer dat ik niet kan gaan
    had je schatten graag in life gezien ;)

    Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Jammer dat het zo ver is voor mij. Anders was ik zeker langs gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als het weer een beetje mee zit dan kom ik. Is voor mij de eerste keer dus ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mij zal je tegenkomen want ik woon in Lommel, dus lekker dichtbij deze keer voor mij. Ik kom al dat moois in het echt bewonderen.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een werk, en wat prachtig! Heel veel plezier op de fair!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat was ik hier graag naar toe gegaan, maar helaas. Verheug mij nu al op de prachtige foto`s van deze Fair die ongetwijfeld op je blog komen te staan. Heel veel plezier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, ik wil alles :)
    Wou dat ik niet zo ver woonde...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel succes!! Jammer dat je shopje ondertussen leeg is, ik kijk er zo graag :P

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Héél veel plezier morgen! Ik wens je goede zaken :o)
    Helaas voor mij ook té ver weg...snik...

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WAUW, wat prachtige dingen allemaal!
    Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Succes... alhoewel je nooit zeker weet of je dat krijgt na alle inspanning. Ik hoop op het juiste weer voor je en mensen die zo vrolijk worden dat ze je spulletjes gaan kopen. Aan de kwaliteit en de uitstraling van je kofferschatten kan het niet liggen.

    groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Had zo graag bij je komen kijken, maar helaas werd ik gister grieperig. Ons feestje ging dus niet door... 'k Kijk uit naar de foto's!

    Fijn Weekend!
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Inmiddels heb je het alweer achter de rug! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad en leuk heb verkocht!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen