maandag 23 september 2013

Just some happy things on a normal Monday...


...kleurige memory wire armbanden voor kleine dames maken
kijk eens in mijn Etsy shop...
...making colourful bracelets for little ladies
take a peek in my Etsy shop...


...supermakkelijke salade maken
belangrijk is
een scheut goede, lekkere olijfolie erover 
dat is het geheim...
...making a super easy salad
it's important
to use a good, delicious olive oil
that's the secret...


...mijn fris en schoongewassen patchwork dekens
aan de waslijn
in de zon...
...my clean and freshly laundred patchwork blankets
on the clothes line
in the sun...


...gekke tekeningen gemaakt door mijn de kleinste (4 jaar)...
...silly drawings made by my little one (4 years)...


...lieve knutselwerkjes op de koelkast deur...
...cute crafty work on the refrigerator door...


...wat maakte jou blij op deze Maandag?
...what made you happy on this Monday?

xx



5 opmerkingen:

  1. Your pictures made me happy! I did get to go for a walk in the woods with my little ones this morning and this afternoon I napped on the couch with my boy. I was giving up my crafting time sleeping but it felt great.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your patchwork blankets are amazing!
    I've spent all day making chutney with green tomatoes and windfall apples
    http://ahandfulofhope.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw dekens maken me blij!
    Liefs Danielle (DivaDaan)
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen