zaterdag 14 september 2013

Weekend...

Heerlijk, een weekend zonder plannen of afspraken.
Gewoon doen waar we zin in hebben en langzaam wennen aan de herfst.
Binnen blijven en lekkere dingen eten, beetje (voor) lezen, haken...
So nice, a weekend without plans or appointments.
Just doing easy and whatever we want and get used to Autumn slowly.
Staying inside and eating delicious food, a bit of reading, some crochet...





geïnspireerd door haar!
inspired by her!










fijn weekend!
have a lovely weekend!

xx


9 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal prachtig en lekker uit. Geniet van je weekend. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your posts always inspire me. Happy Weekend to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk!!!!!!
    Wij hebben een heeel vol weeekend, maar ik ben van plan morgenavond echt met een haakwerkje op de bank te kruipen:)
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zulke weekenden en wat een mooie foto's weer. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, heerlijk zo'n weekend. Wij bloggen wat, spelen met Lego, knutselen een beetje en aten tussen de middag Wentelteefjes met schijfjes appel.

    Ik zag je slinger bij Eline Pellinkhof hangen, leuk hoor!

    Groeten van Juffrouw Mier

    P.S. Op mijn blog vind je een mini-give away. truusdemier.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk de kinderen blij te maken met zulke (simpele) verrassingen....en ze eten nog eens alles op! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zo'n weekend zonder plannen en afspreken, ik kan daar ook zo van genieten! En tijd gehad om een nieuwe header te maken zie ik, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijn weekend! Heeeeeeeerlijk :-)
    Liefs Danielle (DivaDaan)

    BeantwoordenVerwijderen