vrijdag 25 oktober 2013

Around here and some lucky winners...

Na een fijne week herfstvakantie
moesten we weer wennen aan het schoolritme
het was een drukke week
en dan smaakt een gezonde lunch extra goed...
After a lovely week of Autumn school holiday
we had to get used to the normal rythm again
it was a busy week
and then a healthy lunch do taste extra good... 


...er werd hier serieus ge-duplotoren-bouwd
hoe hoger hoe beter
en wat een herrie als dat omvalt!
de Meisjes hadden de grootste lol
en ik verlegde mijn grenzen maar weer eens ;-)
...there was some serious duplo tower building going on here
the higher the better
what a awful noise it makes when it collapse!
the Girls had a lot of fun
and i shift my limits again ;-)


...ben ik goed bezig met het maken van Kerst kofferschatten
naar verwachting te bewonderen
 vanaf eind oktober in mijn Etsy shop...
...i'm doing a good job making Christmas suitcase treasures
hopefully to admire in my Etsy shop
from the end of October...


...deed ik wat klein herfstig haakwerk
ik toverde eikeltjes om in mini paddestoeltjes...
...i did some small Autumnal crochet work
i turned little acorns into mini toadstools...




...en schreef ik namen op 
zo'n 200 
ik ging voor de ouderwetse manier
om 10 winnaars uit te pikken
van de Give Away...
de foto is afschuwelijk want het was al donker
...and i wrote names
about 200 
i went for the old fashioned way to pick 10 winners
the picture is awful because it was dark already



De gelukkige winnaars van een 
silly old suitcase
verrassingspakketje zijn;
The lucky winners of a 
silly old suitcase
surprise package are;


Corine (spoenk!)

Mailen jullie je adres?
Do you mail me your adress?
sillyoldsuitcase@gmail.com



Iedereen bedankt voor jullie lieve reacties
op de give away
dat is echt superleuk om te lezen!
Thank you everyone for your sweet comments
on the give away
it is supercool to read!

xx







23 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk idee die eikeltjes met paddenstoelen hoedjes :)
    Ik ben benieuwd naar je kerst-kofferschatten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze ook erg schattig, die paddenstoeltjes, je zou ze zo in een klein kerstboompje hangen.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This sounds like a lovely week, your acorn toadstools are very cute!
    http://ahandfulofhope.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whaaaaaaaaa die eikeltjes, te grappig ! en die toren is echt wel hoog!
    Gefeliciteerd voor de winnaressen!
    Fijne dag, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die paddenstoel eikeltjes ik vind ze echt geweldig. Enne wat ik ook geweldig vind is dat ik één van de winnaressen ben. ik stuur je mijn adresgegevens. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier is de herfstvakantie ook bijna afgelopen. Leuke paddestoeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke paddenstoel-eikeltjes heel gezellig nu in een tak in een vaas...
    En al de dames gefeliciteerd :)

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. owh die paddenstoeltjes!!!
    Winnaars gefeliciteerd!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Owwww....hahahahaha. Als moeder zijnde moet je inderdaad weleens je grenzen verleggen :)
    En wat een leuk, die eikeltjes! Zo lief.

    Alle winnaars van de give-away: gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Yay, gewonnen!!! Super blij ben ik! Mailtje komt eraan hoor. En die eikeltjes zijn echt de max! (Wat een prutswerk toch?)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Joepie, gewonnen!
    Ik heb je gemaild!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hoge toren van duplo is hier ook altijd een suc6...
    Gefeliciteerd winnaars!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, wauw!! Ik heb gewonnen! Echt superleuk! Stuur je direct een mailtje hoor!
    Trouwens die eikeltjes, helemaal leuk!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aah die eikeltjes zijn echt té schattig, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. die eikeltjes zijn prachtig, wat een super leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gefeliciteerd voor de winnaars. En wat zijn die eikeltjes eh ik bedoel paddenstoelen leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Congratulations to all the winners and thank you that I'm one of them. I emailed you the other day and thought I'd left a comment here then but obviously not

    Jackie x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Winnaars, van harte gefeliciteerd. En dank je voor het organiseren voor deze leuke giveaway.
    Wat een supertoren. Knap gedaan. De paddenstoeleneikeltjes zien er echt leuk uit. Zou dit ook kunnen met hazelnoten. Ik ga het eens proberen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vreugdedansje, vreugdedansje...wat voel ik me een enorme bofbips met het winnen van deze give-away. Super tof!!! Ohhhhh en ik ben helemaal verliefd op die gestipte paddenstoeleneikeltjes...dat wordt thuis snel de haaknaald pakken en proberen. Hele fijne dag.

    Liefs, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh Wow, what a lovely surprise to read this! Super excited! I have emailed you. I ADORE your mini toadstools.....what a great idea. I'm loving the Autumn colours at the moment. I don't know why, but this year seems to have been a particularly wonderful one.

    We have our holiday week this week and I am looking forward to a week of lazy mornings. It's always so hard to get back into the school routine again isn't it!

    Well I hope that this week is a lovely one for you!

    Take care

    Vanessa x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Altijd even wennen om weer in het ritme te komen... Gefeliciteerd voor alle winnaressen, dat zijn weer heel veel blije dames.

    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De winnaressen van harte gefeliciteerd! Wat een leuk idee die eikeltjes als paddestoelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh opeens herinnerde ik me dat ik heb meegedaan met je give away...niet gewonnen, maar zie wel dat een blogdin gewonnen heeft en vind dat natuurlijk ook superrr! En wat een opsteker voor jou zoveel meedingers! Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen