dinsdag 8 oktober 2013

Around here...

Het Grote Opruimen gaat niet snel, maar wel goed.
Iedere dag een stukje van het huis netjes en schoon maken
geeft een goed gevoel.
En tijdens het ordenen van mijn spullen doe ik inspiratie op...
This Big Clean Up doesn't go very fast, but i'm doing well.
Tidy up and cleaning the house bit by bit makes me feel good.
And i'm inspired while organizing my things...





...ik kreeg kleurinspiratie voor  
de nieuwe collectie sieraden Kerst 2013
het wordt
kleurrijk, vintage, eclectisch, goud en een snufje kitsch...
...i got some colour inspiration for
the new jewelry collection Christmas 2013
it will be
bright coloured, vintage, eclectic, gold and a little bit of kitsch...


Tussendoor geniet ik van de eenvoudige dingen
van het leven
In between i enjoy the simple things 
in life
-
zwarte koffie 
en 
heerlijk vers brood met kaas 
van een mooi Muswerk plankje...
black coffee
and
delicious fresh bread
from a pretty Muswerk cutting board...


...en ik maakte nieuwe kettingen
bohemian style
met mooie glaskralen
op twee lengtes te dragen
voor mijn Etsy shop...
...and i made some new necklaces
bohemian style
with beautiful glassbeads
wearable in two lenghts
for my Etsy shop...



..en ik begon aan een nieuw haakwerk
daarover later meer...
...and i started a new crochetproject
more about that later...

Fijne week!
Have a lovely week!
xx










6 opmerkingen:

  1. Heerlijk die kleurige foto's en ook weer zo'n mooie stofjes ;)
    Jij ook een fijne week...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent goed bezig zeg. Ken je het boek: De opruimcoach van Els Jacobs?

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n opruimwoede! Mooie kleurige foto's ook.
    En ohhhhhhhhh...dat verse brood! Maar goed dat we net gegeten hebben, anders zou ik in de verleiding komen om te gaan bakken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bezig zeg, wat een mooie stofjes heb je toch! Ben benieuwd wat het gaat worden....

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HayHay!
    Prachtige stofjes en de foto's en tekst klinken veelbelovend :-)
    Liefs Danielle
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke kleurrijke opruimklus. Vast heel inspirerend om zo nieuwe ideeën op te doen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen